20 yaşındayım, tarzımı yakalamak istiyorum. Hangi giyim tarzı güzel sizce?

Açık tenliyim saçlar kıvırcık ve aşko kuşko tarz bana göre değil. Mesela aşırı maskülen tarzlarını da pek sevmiyorum.

Şu an sadece sport gym tarz giyiniyorum mesela ve kot pantolon hoşuma gitmiyor eskisi gibi ama elbise falan da giyinmek hoşuma gitmiyor.

Güncellemeler
+1 yıl
https://ibb.co/qFJ8tsH
Benim tarzım böyle ayakkabı beyaz bej ve siyah sadece giyerim veya komple siyah giyerim tayt ve crop ceket tarzı
20 yaşındayım, tarzımı yakalamak istiyorum. Hangi giyim tarzı güzel sizce?
Cevapla