Yaz olduğu için hava sıcak oluyor dışarıya çıkarken en çok ne giymeyi tercih ediyorsunuz?
Mini Elbise
Mini Etek
Mini Şort
Tayt
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Birincisi çok güzelmiş bence o olsun ama siz bilirsiniz. özellikle yaz tatillerinde bence mini elbise güzel olur. ama tayt da rahat olabilir. aynı şekilde eğer deniz kenarına gidiyorsanız da mini etek olabilir diye düşünüyorum hem çok sıcak olur yazın zaten. şimdiden iyi tatiller dilerim.
Cevap
2Cevap
düz pantolon ya ben ne şort ne etek giyerim özellikle bu devirde.
Tatil ne
Tisort kapri
Şort
şoet iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?