Tüyler uzunken mi alınmalı yoksa kısayken mi? Siz ne zaman ve neyle alıyorsunuz?

Koltuk altı, bikini bölgesi ve bacaklardaki tüyler hangi sıklıkla ve en iyi nasıl alınabilir? Kimisi diyor ağda kimisi diyor epilatör, bana epilatör daha uygun geliyor, hem kısa tüyleri de alıyor hem 3 hafta pürüzsüz :) Siz neyle ve ne zaman alıyorsunuz tüylerinizi? Yani biraz uzamasını mı bekliyorsunuz yoksa köklerinden hemwn çıkar çıkmaz alıyor musunuz?
Tüyler uzunken mi alınmalı yoksa kısayken mi? Siz ne zaman ve neyle alıyorsunuz?
Cevapla