Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Bahar aylarında kot çeket mi yoksa trençkot ya da hırka veya ne tercih ediyorsun?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kot ceket gibisi yok benim için neden bilmem😂
Merhaba her zaman trençkot tercih ediyorum çok daha şık duruyor ve herşeyle kolaylıkla kombinleme imkanı olur
her ay hirka giyiyorum var mi baska soru
Trençkot daha iyi oluyor
Kot ceket keten ceket trenc kombine göre degisiyor
kot ceket benim bebeğim
Ceket tercih ediyorum
Kot ceket
Hiçbiri aslında
kot ceketr tabiki
Hiçbiri