+1 yılBu tarzdaki desenleri genellikle 50-60 yaşındaki kadınlarda görüyorum eğer 26 yaşındaysanız daha açık tonlarda ve bu tarz olmayan desenli şeyleri giymenizi tavsiye ederim ve evet yaşınızı en az 40 göstermiş.
14 Yorumla
Soran+1 yılBen 20 ve 30 yasındaki kadınlar da da gördüm her seyi bir kalıba sokmayınn
- +1 yıl
Demek ki onlar da sizin gibi düşünüyor tarzları böyle ama onlar genelde giyinmeyi bilmeyen insanlar oluyor.
- +1 yıl
Aa sakin olun alındınız sanirim 😅 ben bir şey demedim tabi herkes istediğini giymekte özgürdür ama ben sokakta falan görünce yüzüm ekşiyor daha genç işi şeyler giyebilirsiniz.
Soran+1 yılSürekli bu badiyi giymiyorum zaten arada kombin yapmak İcin
En İyi Cevaplar
+1 yılTabi ki 40 gibi neredeyse.. Artık kendini paylaşıp sürekli yaşını gösterme konusundan kurtul bence.. Aylardır hep aynısın. Tarzını değiştir ve kendini sev
25 Yorumla
Soran+1 yılBen tarzımı seviyorum kıyafetimi sordum istedigim sorarım bu kimseyi alakadar etmez herkes kendine baksın sonra bana yazsın
- +1 yıl
Hayatım niye kızıyorsun. Fikrimi söyledim dıştan biri olarak. İyi yorumlara teşekkür hoşuna gitmeyen yorumlara saldırıyorsun!!! Herkes büyük göstermiş demiş haklı olarak. Çok çirkin teyze kıyafeti yaşına gitmemiş. Ve seni sürekli görüyorum yaş takıntın var belliki. O yüzden sev kendini dedim
Soran+1 yılBak sen bana yukarıda nasıl bir uslupla yazmıssın ben de sana bu sekilde cevap verdim badimi sordum sen bana yok sunu yap bunu yap hep görüyorum seni falan ee napim ben böyleyim yani rahatsız oluyorsan engelle simdi ben seni elestiricem daha cok memnuyetsiz olacaksın bana catır cıtur yazıyosun ben de sana yazarım yasımla alakalı tek sorum yok nerenden uydurdun onu da anlamıyorum sen cirkinsin öyle görüyorsun bu kadar basit
- +1 yıl
Estf. Niye uydurmayım hem neden. Daha önce 2,3 kez daha gördüm fotonu paylaşıp yaşımı gösteriyor muyum sorularını o yüzden dedim. Yaşta ömür de gelip geçici Allah sağlık huzur versin ✋
Soran+1 yılSaolun bir kere o da yani gecen seneydi galiba baska sormadım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
- Moda & Stil konusunda 31,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBence sana yakışmış
00 Yorumla Hos olmamış olduğundan baya büyük göstermiş seni sade renkleri tercih etsen daha çok yakışır bence : )
11 Yorumla
Soran+1 yılTesekkür ederim tatlı yorumun İcin ama aldım artık jdkfkf
Bana göre leopar desenini kimse giymemeli ya. Herkesi olduğundan büyük gosteriyor. Senide büyük göstermiş. Yine de sen sevdiysen giyebilirsin elbette.
01 Yorumla
Soran+1 yılSaol kuzumm
- Moda & Stil konusunda 650 cevap paylaştı.
+1 yılGiyim tarzını bir tık genç ve renkli yapsan yüzüne de doğru makyajı uygulasan buradakilere bin basarsın kimseye aldırmadan devam et gayet hoş ve temiz bir yüzün var.
00 Yorumla Minnoşum yanlış anlama ama üzerindekinin desenleri büyük ve demode duruyor haliyle yaşını da büyük göstermiş.
07 Yorumla
Soran+1 yılBöyle durmuyordu ama bana gelen bu saol 😂
Soran+1 yılUgrasamam simdi kargoyla
Soran+1 yılUgrasıyosun yaaaaa
Soran+1 yılOlsun giyerim
Leopar ben de çok severim ama bu biraz yaşlı göstermiş evet belki üzerine blazer ceketle kombinlenebilir ama
01 Yorumla
Soran+1 yılAyy iste bende öyle düsündüm bide daha güzel duruyordu ben de böyle durdu dşglflkc
+1 yılBu tarz kombinleri pek beğenemiyorum be sütlüm yaa.. Keşke daha düz şeyler tercih etseydin
11 Yorumla
Soran+1 yılBende düz seviyorum bu sefer renkli olsun dedim 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe yaptin ya berbat genc yasta yasli gibi durmussun kendine bi güzellik yap ve kurtul su elbiseden. Instagramda dolan tesettürlü büsürü fenomen var onlara bak ve tarzini degstir aciiil
131 Yorumla
Soran+1 yılAhaha benim bu aldıgımda fenomen önerisi knk ya sensin berbat istedigimi yaoerım bu da sizi ilgilendirmez
Cevap sahibi+1 yılHer fenomen güzel giyiniyor diye bisey yok tarz olan insanlara bak.
Ayrica sizi ilgilendirmez diyosunda nasil olmus diye soran sensin farkindamisin? elestiriye acik olmicaksan sorma sende
Soran+1 yılBana emir veremezsin sen benim zevkim bu. Begenmedim de gec. Noldu agır mı geldi cevabım. O zaman yorum yapma sende acık ol elestiriye
Cevap sahibi+1 yılEmirmi dkdkdk iyimisin sen neyin kafasini yasiyosun acaba herkese saldiriyosun 😂😂 banane yani ne giyersen giy sana iyilikte yaramiyor
Ayrica sen beni elestirmedin saldirmaya geciyosun direk 😂
Cevap sahibi+1 yılOkada agir geldiki cevabin aglicam simdi dkdkdkska allahim ya 😂😂😂
Soran+1 yılAgla o zaman düzgün yorum yap ondan sonra konus senin iyiliğine ihtiyacım yok
Cevap sahibi+1 yılTamaaam gectiii sakin ool 😂😂
Soran+1 yılBen sakinim sen sakin ol
Cevap sahibi+1 yılDnfkfnfkds
Cevap sahibi+1 yılHic öyle görünmüyosun dkdkdks
Cevap sahibi+1 yılNeyse tamam aglama 😂
Soran+1 yılSen de öyle görünmüyorsun
Soran+1 yılBenim lafımı bana satma özgün ol
Cevap sahibi+1 yılBen gülüyorum farkindaysan 😂 ciddi olan sensin 😂
Cevap sahibi+1 yılAyy senin lafinmiydi pardon cok özürdilerim sjdkdkska
Cevap sahibi+1 yılTskler canim senin kadar bos deglim cok sükür 😂
Cevap sahibi+1 yılOooo laf soktuuu alkiss sanaaa fkfkd
Soran+1 yılEvett askım yeter sana bu kadar
Cevap sahibi+1 yılNeyse sana iyi geceler ninecimm
Cevap sahibi+1 yılDümbük kiskanc it mi dnsnssnsk iyi güldürdün dndndksls
Cevap sahibi+1 yılGit bi aynaya bak bakalim kiskanilcak biyerin var mı 😂😂
Cevap sahibi+1 yılFjjfkfkdkidisa
Cevap sahibi+1 yılCidden güldürdün tskler dkdkdks
Cevap sahibi+1 yılHahagssghsyhshsgsggaagaga
Cevap sahibi+1 yılKahkaha attim skskskskaia9
Cevap sahibi+1 yılLütfen beni yerin dibine sok dkdkdjsjsjsia
Soran+1 yılZaten oradaydın asko peki
Cevap sahibi+1 yılAsko mu sen baya ergensin ya 😂
Teyze görünümlü ergen koydum senin adini fnfkdks
Soran+1 yılYav he he ben de adını kıskanc finito koydum jxjfk
Cevap sahibi+1 yılAnliyorum 😂
Cevap sahibi+1 yılSjdjdjdjskak
- Moda & Stil konusunda 456 cevap paylaştı.
+1 yılKocası ölmüş dul kadın elbise deseni gibi yani yaşına gitmez.
14 Yorumla
Soran+1 yılBadi bu badi knk
- +1 yıl
Sksksjsjsjksks hahahahhaha ölcem gülmekten
Soran+1 yılÖl yaaa cok komik
- +1 yıl
Kalbimi kırdın 😢
+1 yılBiraz yaşından büyük göstermiş, kıyafetin desenlerinden kaynaklı galiba.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet bebek karısık deseni ama kombinliycem ahaha
+1 yılGörümce havası aldım senden sinsilik de var +35 olmuşsun
03 Yorumla
Soran+1 yılGörümce olucam olmadım benden ne sinsiler var 35 kadar da durmuyorum abartma
- +1 yıl
Düşüncem bu size kabul ettirmek zorunda değilim
Soran+1 yılEvet ben de kabul etmedim zaten
+1 yılGözlerin çok güzel. Kalbin de güzeldir boş ver kimin ne dediğini. O leopar da gözümden kaçmadı:)
01 Yorumla
Soran+1 yılAskımsınnnnn
+1 yılSevimli bi yüzün var ama kullanmayı bilmiyorsun gibi
01 Yorumla
Soran+1 yılYa badim olay oldu ksldkfk yüzümü unuttum
Hiç yakışmamış ne yalan söyleyeyim. Biraz renkli giyinmelisiniz.
01 Yorumla
Soran+1 yılRenklide giyiyorum
+1 yılNatural bir görünüm kazanmissin
İyi ama 30 gibi duruyorsun02 Yorumla
Soran+1 yılOf ya xkdklf
- +1 yıl
Bana da öyle diyorlar
Salla ya
Elini sallasan 1 milyon tane 🤣😀😀
yaşlı göstermemişsiniz ama bu tarz desenler biraz eskide kalmadı mı
01 Yorumla
Soran+1 yılNe bileyim kız gözüme hos geldi kdkdkfk
+1 yıl2-3 gundur burdayım bu kadın hergun aynı şeyi giyiyo :D
00 Yorumla
+1 yılEvet desenleri yaşını büyük göstermiş bence düz renkli kıyafetleri tercih etmelisin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞu kızıda birisi beğenip alsa da herkes bir rahatlasa. Arkadaşlar yok mu şu kızla evlenmeye talip birisi? 🙂
03 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmek istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılAday olsa öyle bir evleneceksin de işte doğru aday yok. 🙂 #hikayeanlatma
Soran+1 yılSenin sac telin kadar adayım var merak etme
+1 yılDeyze yine rüküş oldun bu elbise ne ya evlerden ırak🤔
00 Yorumla
+1 yılKıyafetten çok anlamam lakin sen her zamanki tatliligindasin
00 Yorumla
+1 yılKombinin güzel ama eşarbını öyle örtme bence o büyük göstermiş seni
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKonudan bağımsız sadece merakımdan soruyorum asla yargılamak için değil vallahi bak. Örtüyü saçını kapatsın diye kullanıyorsan neden saçın görünüyor
05 Yorumla
Soran+1 yılAsko yani neden böylesinşz demek ki böyle kullanıyorum ben salın su insanları ya
Cevap sahibi+1 yılBoğazlı body giyinip dekolte vermek gibi bu. o zaman takmayın mesela
Soran+1 yılAllah İcin benzetmeye bak ya dkdkkd dk en Müslüman sensin
Cevap sahibi+1 yılBen ateistim
Soran+1 yılHı okey
Moda & Stil konusunda 312 cevap paylaştı. Kombinin uyumlu ama büyük göstermiş seni bence ✨
12 Yorumla
Soran+1 yılTesekkürler canım 💕💕💕
Gizli Üye(30-35)+1 yılEveet yine geldi bi süredir kayıptın ama bişey değişmemiş aynısın sormaya gerek yok döne döne
05 Yorumla
Soran+1 yılBen beni sormadımm ayrıca ne degismeli?
Cevap sahibi+1 yılAğzının şekli mesela farklı pozlar ver barş kendini tekrar edip durma
Cevap sahibi+1 yılYaşında 35 üzeri duruyor muhtemelen 30un altında yaşın ama yaşına göre giyin bari
Soran+1 yılYasıma göre giyiyorum ya ayy 40 yılın bası leopar giydim
Cevap sahibi+1 yılYaş kaç ki
Gizli Üye(30-35)+1 yılay aklıma nenem geldi çok severdi böyle şeyleri :D fazla yaşlııııı
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılaptal şey :D
Cevap sahibi+1 yılmal mısın kızım tepkilere açık değilsen yaşlı kıyafeti giyersen alıcan tepkiler bunlar yani
+1 yılçok fena olmuş bu ne 🤷♀️çok mu aradin bunlari cidden babanneme benzemis yaş 26 yaziyor gosteren 50
02 Yorumla
Soran+1 yılAhaha yav he he kıskanc
- +1 yıl
tamam sen haklisin. 👏👏👏
Moda & Stil konusunda 1,8b cevap paylaştı. Her ay mutlaka foto atman var hocam öz güven eksikliği seziyorum sende
06 Yorumla
Soran+1 yılKalbim kırık reis
Soran+1 yılBu sekilde can sıkıntım geciyor
Soran+1 yılBak yorumlara bana neler diyorlar o sekilde zaman geciyor 😂
+1 yılHayır gayet güzel görünüyorsun yaşınıda hiç göstermiyorsun🙃
01 Yorumla
Soran+1 yılAyy cok saol canım aslında daha güzel duruyordu nette ama neyse kclcc
Yaşın 26 ise valla kusura bakma ama en az 35 göstermiş ama çok güzelsin ⚘⚘
02 Yorumla
Soran+1 yılTesekkür ederim canım benim kxkxkc
+1 yılBabaannemin badisi gibi
25 Yorumla
Soran+1 yılBabaannen kaliteliymis asko
- +1 yıl
E zaten
Soran+1 yılBenim gibi giyiniyor
- +1 yıl
Giyinirdi rahmetli
Soran+1 yılSevindim
Gizli Üye(18-24)+1 yılKıyafetin yaşlı işi bence. Tipine gitmemiş o yüzden ama bu benim görüşüm. Sen nasıl kendini güzel hissediyorsan öyle giy. boş ver biz insanların düşüncelerini
00 YorumlaKıyafetin çok kötü, dudaklarını böyle büzerek poz vermen çok kötü, ama sen güzelsin canım😍
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBiraz olgun işi duruyor ama fena değil
01 Yorumla
Soran+1 yılBebegimsinn
Üstündeki çok teyze kıyafeti gibi.
04 Yorumla- +1 yıl
Kıyafetini sormuşsun, fikrimi söyledim. Çirkinleşmene gerek yok. Kaldıramıyorsan sorma zaten. İyi geceler.
Soran+1 yılKaldırmam degil de begenmedim diyebilirsin illa bir kücümseme yapmana gerek yok sne de cok güzel bir yorum yapmadın yani
- +1 yıl
Seni küçümsemedim, aklımdan bile öyle bir şey geçmedi. Günahımı alıyorsun.
Soran+1 yılKnk teyze ne
+1 yılYok sadece biraz karmaşık olmuş
02 Yorumla
Soran+1 yılBanada öyle geldi
- +1 yıl
😊🌸
Gizli Üye(30-35)+1 yılNiye kendini atıyorsun bacım esin dostun akraban görür sonra
010 Yorumla
Soran+1 yılGörsün napıyorum ki
Cevap sahibi+1 yılErkeklerin yorumlarına maruz ksliyon yetmez mi. sanki bu siteyi bilmiyorsun
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
Aynen bencede sapık kaynıyor buraaa
Cevap sahibi+1 yılBen bu arkadaşı çok görüyorum sürekli atıyor başına bela alacak bi gun
Soran+1 yılBenim belalarım bitmez
Cevap sahibi+1 yılEe kendi kendine bela acıyon. sosyal bi insan olmayabilirsin ama çalışabilirsin. burada vakit öldürüp insanların diline düşüyosn
Soran+1 yılRahatsızım calısmıyorum kimsenin diline düşmem c icinden gecerim
Cevap sahibi+1 yılNeyin var. o işler öyle. olmuyor. ocinden geçerim filan nerden bileceksin ki
Soran+1 yılOmzum sorunlu agır isler yapamıyorum. Bilirim ben bir yerden cıkar kokusu
Allah için sen fotoğraf paylaşma lütfen.
01 Yorumla
Soran+1 yılPaylasırım sana giren ne?
+1 yılGüzel askim 😍 maşallah
01 Yorumla
Soran+1 yılCanımsın mısın yaaa
Beğenmem. Ama sana yakışmış 💗
01 Yorumla
Soran+1 yılCanımsınnnnnnn
+1 yılKız çok kötü bu tarz desenler
03 Yorumla
Soran+1 yılYaaa ben begendim amaa
- +1 yıl
Sen beğendiysen giy ama herkese hitap etmez sanki
Soran+1 yılEvet etmez kuzu kfllf
Sadece yaşını büyük gösterse yine iyi
01 Yorumla
Soran+1 yılAğlama
+1 yılEvet, biraz büyük göstermiş
01 Yorumla
Soran+1 yılAga beee
Hafif transparan olsaydı daha güzel olurdu
00 Yorumla
+1 yılher zaman ki gibi tatlısın :)
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 368 cevap paylaştı.
+1 yılköylü işi bu tarz kıyafetler olmamıs
00 Yorumla
+1 yılTeyze elbisesine benziyor ya da direkt öyle.
00 Yorumla
+1 yılSen gerçekten 26 mısın?
00 Yorumla
+1 yılKıyafeti yakıştırmadım
00 Yorumla
+1 yılgerçekten 26 mısın?
00 Yorumla
+1 yılAçık renk daha çok yakışır.
00 Yorumlarenkli kıyafetler daha çok yakışıyor sana
00 YorumlaTam kombini goremedik ama evet bluzun kötü
00 Yorumla
+1 yılEvet yaşına göre değil biraz
00 YorumlaLeopar 40 yaş üstüne daha uygun sanki
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 439 cevap paylaştı.
+1 yılEvet biraz büyük göstermiş
00 Yorumla - Moda & Stil konusunda 635 cevap paylaştı.
+1 yılEvet yaşına göre bir kombin olmamış pek
00 Yorumla
+1 yılBiraz tuaf cikmisin ama iyisin
00 Yorumla
+1 yılYaşına bir etkisi olmamış
00 Yorumla
+1 yılBence yaşına göre giyin🙂
00 Yorumla- Devamını Gör (48)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 