İçime kırmızı t-shirt giydim bi onda kararsız kaldım sizce nasıl olmuş? 





Modası eskide kaldı falan olaylarını hiç sevmem hep eskide kalmis demisler ama bir sey guzelse hep giyilebilir bana göre ama bu aynı ton kot ceket pantolon kombinini hicbir zaman sevemedim hem içine de kırmızı olmamış
Cevap
31Cevap
Güzel duruyor
Altına siyah bir jean giysen çok daha iyi olur bence. Ben iki kot kombinini uyumlu bılmuyorum.
Kotun hoş durmuyor. Kırmızıdan başka bi rengin yok mu kırmızı pek gitmedi sanki
Güzel ancak içine kırmızı yerine beyaz daha çok yakışır
Ben alt üst kot sevmiyorum
Altta kot varsa üstte hırka deri farklı malzeme ceket daha hoş duruyor
Kot ceket giyeceksen alta tayt ya da kumaş kadife vs tercih ederdim
Kötü olmuş. Kot bir parçayı başka bir kotla kombinlemek hoş gözükmüyo
Bence ceketi giyceksen bi tayt gibi bisey giy veya siyah pantolon
Pantolonu giyceksende ustune bi hırka kazak felan bisey giy daha şık durur
Beğenemedım bizımle değılsın👎🏻
Sana alıtı üzeriniden puanım uuçh
Kazak giysen daha güzel olur sanki önünde açık kalsın
Kazak hariç güsel, kazağı daha bol ya da crop da tercih edebilirsin
Bence aynı renk kot ceket ve kot pantolon hiç hoş durmuyor, o moda aşırı eskidi yine uyumlu yakın tonlarla patlatmak daha da hoş ve tarz duruyor.
Kazak rengi fazla öne çıkıyor bu da kombini kötü yapıyor siyah bir şeyler tercih edebilirsin ya da crop ama v yakalı olmasın
Aynı tonlarda kot modası geçti ama sen kendini nasıl beğeniyorsan öyle giyin eminim yakışacaktır.
Bence olmuş rahat rahat giyebilirsin :)
Gömleğinin altına salaş bı tişört giyersen gömleğinin düğmelerini kapatmaya gerek kalmaz daha spor bir tarz elde edersin
fazla aynı renk olmuş boğuyo
Retro bir hava vermiş beğendim
Bu tarz moda eskide kaldı
Ama çok hoş.
E her halde yani 🙃
knk ben beğenmedim ama herkesin zevki ayrıdır tabi tarzı senin gibi olanlar için güzeldir
Gayet iyi ve şık duruyor aynı zamanda biraz özenli duruyor
guzel olmuyor ya oyle
Beyaz tişört daha iyi olur
Kotun rengi çok soluk ve kırmızı olmamış
Göbek biraz daha açık olsa daha iyi olurdu ama iyi
Ulan nasıl tavsiye gayet hoş duruyor bu şekilde illa geniş mezheoli olacak değil herkes
@mami613939 buda senin görüşün gayet mantıklı. Sadece saygı göstermeyi bildiğin zaman her şey yoluna giriyor
Saygı gösteriyorum elbet ama böyle böyle iyice geniş mezheoli olduk hatun gayet sade ve hoş giyinmiş
@mami613939 burası da pek dar mezhebe benzemiyor reis ne diyim
En azından biz görüşlerimizle biraz daha normallestirmeye çalışsak bir seyleri daha güzel olmaz mi
Onları birak yaa insan musvetteleri gereksiz tiplemeler sapkin insanlar umarım yakalanırlar birilerine terbiyesiz gevsekler
Modası geçti bunların
Bağcılar kombini gibi durmuş
Daha iddiali giyinebilirsin
Kotlardan nefret ederim
Siyahla kombinlemeyi dene
Çok boğmamış mı sanki
Öyle okul forması gibi duruyor
Gayet hoş olmuş
önün açık olsun kapatma önünün
Çok güzel olmuş çok yakışmış
bahçivan gibi çok çirkin
Kirmizi tişort olmamiş kanka harici güzel
Gayet iyisin tonlar birbirini tamamlamış
Kirmizi tisort olmamis
Takım gibi olmuş cuk diye
Siyah kazakla daha iyi olabilir sanki
Rica ederim😇
Kotlar ayni renk kombinlenmez
İçimde Sovan var reklamı gibi olmuş :)
Kırmızı aşk yani love
Güzel duruyor bence
Olmuş olmuş 🌺
Guzel bnce😊
Tulum gibi
Hoş duruyor 😊
Kötü
Hoş olmuş beğendim
Güzel
Gayet iyi
Güzel olmuş konbin
2000s modası ama güzel arada bir yapmak lazım
İyi değil
olmamış
Çok şık bebiş
Çok olmamış
Bu ne kanka
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?