Kışın pantolon altına içlik-tayt gibi şeyler giyer misiniz?
Asla Giymem
Evet üşütmemek için giyerim
Giydiğim elbiseye göre değişir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
askerde zorunlu olarak beyaz yünlü içliklerden giydirdiler iyi hatırlıyorum 17 mayısa kadar öyle bir tiksindimki kutuplara gitsem yine içime birşey giymem.
evt askerde mecbur ama iyi işe yarıyordu
www.google.com.tr/search ahan bundan giyerim
bazen pijamayı cıkarmasam mı acaba dıye dusunmuyor degılım. Paçaları çorabın ıcıne sokup ustune pantolon :D
Hahaha coraplar cok onemli tabi
Baya soguklarda annem havlu tayt almisti onu giyerim bir kac kere
Cevap
3Cevap
giyerim tabi soğukta bir taraflarım donup hasta olacağıma..
ne tarafın donabilir :d bazıları giymiyor ama hasta da olmuyo
oturma organım donabilir mesela:P valla onlar yangın ayşe olabilir ama ben en ufak soğukta burnu akan insanım
aa orası organ mı oluyor :P oouww seni almak yürek ister o zaman :d
şimdi diğer isimlerini yazmayım kibarlık namına dedimdi:P niye beni almak yürek istesin bir burnum akıyor diye mi:P
haha çok kibar ve naziksiniz :p evet burnun akıyor, hemen hasta oluyorsun, kışın düşünemiyorum seni :D
tişikkir ederim kibarımdır:P burnum akıyor dedim ölüyorum demedim:P hem hastalanınca naz niyaz edip yatan tiplerden değilimdir:)
Rica: p sanki oyle tip var sende, yatarken bile kalin giyinirsin, fantezi bile olmaz: p
süsten püsten önce sağlık sonra hasta olup yataklara düşmeyyeimde giyerim yani
demi alt tarafı pantolonun altında kim görecek :D
görsün görmesin sağlığımı hiçbirşey engelleyemz
oluer mi yaa kötü görüntü olmamalı
tabi de yani sağlık önemli demek istiyorum
aynen öyle sağlık olsun yeter
Ebem karıyım gibiyim kat kat giyinirim 2 tane değil 3 tane giydiğimi bilirim donuyorum çünkü soğugu sevmiyirim.
3 mü :Oo
Kansızlık var keyfimizden giymiyoruz.
pekmez içiyor musun
İçiyordum bir kere tiskindim bir daha içmedim.
anlıyorum. domates falan da kan yapıyor
Valla sabahlar devamlı tüketiyorum, özellikte de hafif yağda talazlanmış yani pişmiş yiyorum çok severim, ve erkek için protastatı bir numaralı besleyici bir yiyecek tavsiye ederim.
Kis tam gelmeden basladim ben usuyoruum
Giyinmem
neden
Usuyen biri degilim
sıcak kanlısın o zaman
kilotlu çorap :P
kırmızı mı yoksa :O
Giymem
Giymem
Asla Giymem
Giymem.
hiç üşümezmisin
neden rahatsız mı ediyor
yani çok ince halbuki neden etsin ki
giyerim
rahatsız etmez mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar