Sabah sabah saçlarim yine porsuk. (resim a.1 Pp) Ya var mi. boyle kivircik sactan dert yanan? Tavsiyeleriniz ne?
Kabarık saclardan hoşlanan vat mi ben basedemiyorum artık.
Kabarık saclardan hoşlanan vat mi ben basedemiyorum artık.
Düzleştirmeye kalksan saatler sürer öylece kalması daha mantıklı bence :))
zaten useniyorum :D duzlestirince de öyle kalmiyor ki max 1 saate yine basliyor uclari kvrilmaya :D
Allah tan duz boyle derdim yok kolay gelsin dostum ya ;)
Sağol :(
Cevap
5Cevap
kıvırcık saç dikkatimi çeker hep kabarık mabarık kıvırcık olsun sıkıntı yok
Kabarık ve kıvırcık saç çok iyi bence.😎
brezilya fönü pahalı ama
Saclarin cok hos
Nasıl yani :D ciddi misin :D
ergenmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar