Kıyafet konusunda seçici mi davranıyorsun, yoksa Allah ne verdiyse giyerim diyenlerden misin?

Kıyafet konusunda seçici mi davranıyorsun, yoksa Allah ne verdiyse giyerim diyenlerden misin?

Bana yakışanı giyiyorum sadece. yani aşırı seçici değilim ama ne bulursam da giymem. belirli bir tarzım ya da beğendiğim stil vardır sürekli onu devam ettiririm. yani çok aşırı seçici ya da modayı takip eden birisi değilim. genel olarak beni havalı gösterdiğini düşündüğüm kıyafetleri giyerim.
Seçici olduğumu söylemeliyim. Herkesin giydiği şeyleri almam, kendi zevkime uygun şeyler alırım. Ayrıca ne ile rahat ediyorsam onu giyerim işte bu kısmı büyük bir sorun. Çok hoş şeyler alırım ancak giymem rahat ettiğim şeyleri giyerim
Cevap
1Cevap
Seçiciyim, bulduğumu giymem. Her zaman alışveriş yaparken bile yapacağım kombinleri hayal ederek bir şeyler alırım.
Esofman giyerm veya pantolon gömlek tarzı sportif seyler dar seyler giyemiyorm salaş olacak
Seçiciyim az alırım öz alırım cırtlak renkler sevmem sade tek tonlar severim
Allah ne verdiyse ,,,,,
Beğendiğim ve rahat şeyler tercih ederim.
Seçiciyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?