Ablamın nişanı var salonda olucak sizce bu elbise şık ve uygun dururmu çokta abartıya kaçmak ıstemıyorum nişan sonuçta

Ablamın nişanı var salonda olucak sizce bu elbise şık ve uygun dururmu çokta abartıya kaçmak ıstemıyorum nişan sonuçta

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Nişanı nerede yaptığınıza bağlı olarak değişir ama elbise gayet şık ve güzel durmuş
Bence güzel elbise
Hayir ablanin nisani icin uygun bir elbise giy. SOnucta senin en yakinlarindan bir kisi evleniyor tabi ki giyeceksin.
Bence gayet uygun. Ablan sonuçta ve üstelik salonda olacakmış yani daha ne kadar sade olabilir ki. Çok zarif 🤌🏻✨
Evde olmayacaksa olur gayet şık zarif elbise
Tam olarak nasıl abartmış olacaksın ki bu elbiseyle? Arkası komple yok mu? Bu taraftan bir abartı görünmüyor.
Kız milleti olarak kafa karıştırmayı ne çok seviyorsunuz. Evlenince baldızı yanında promosyon verseler uygun olurdu.
Şerefsiz misin
Sana öylesi mi lazım?
Baldızı promosyon olarak vermek ne lan
Birincisi o mal değil insan ikincisi iğrenç bir düşünce. O zaman oda eniştesini promosyon olarak alsın a*q
Sakin sucuklarını yediğim, yumurtasının sarılarına ekmek bandığım 😂
Güzel bence. Ablamın nisaninda benzer elbise giymiştim.
tecih sizin tabi ama alt tarafi Nisan ... bence dugune odaklanin daha cok
Zaten gelinin kız kardeşi her zaman abartı giyinir
Hayır çok güzel aslında ama evde olmayacaksa giyilir.
Hoş ve zarif. Salonda da olsa , evde de olsa giyebilirsin. 👍
Hayır abartmış olmazsın bence, çok güzel bir elbise
Giyme çok açik nerdeyse mayo gibi sakin giyme.
Damat tercihini yaptı derler gibi bir cümle getirebilir
Gelinin kız kardeşi abartılı olmazsa yazılı olmayan bir kural bozulmuş olur.
artık herkes çıplak geziyo zaten giy yani sormayın bile
Gayet güzel bence benzer bir şeyi kız kardeşim kuzenimin nişanında giymişti
Güzel elbise mankende ki senmissin bilmiyorum ama gogus kısmı çok düz durmuş üstten pek begenmedim
Güzel elbise ne abartmasi biraz daha kisa ve dekolteli ola bilirdi ama
Hayır abartı değil ve çok hoş
Kırmızı nişan için çok iddialı
bence gayet güzel ve şık duruyor giyilebilir
Gayet şık ben çok beğendim
Gayet şık bence giymelisin
Zarif duruyor ben beğendim
Yanii birazcık ama güzel yanı giyebilirsin
baldız baldan tatlıdır
Güzel duruyor.
Farklı bir renk olabilir.
Güzel bir fiziğiniz varsa yakışır size..
Güzel birazcık iddialı
Yo bence abartı olmaz gayet iyi
damatın kafasını karıştırma :D
Mini değil, göğüsler kapalı. Abartı değil.
enişte şanslı :D
tek seçenek var hangisi derken
Bence katılanların sosyal durumu önemli
Guzle elbise olur
eniştenin aklını karıştırcan 😂😂
Bacak dekoltesi fazla geldi bana.
Gayet güzel sizede yakışıcaktır
Hemen koca bulursun :))
Bence abartı kına için daha iyi seçenek.
Damadın aklını karıştırma
Bence makuldür
gayet mükemmel olur çok güzel ve sadee
bence giyilir ❤
Bira
Birazcık oda yırtmactan
Abartmiyorsun cok güzeldir
Çok zarif hoş abartı değil asla
seksi güzel. giy
yyoooo nirmal
Çooook güzel seçim.
Muhteşem görünüyor
fazla guzel ablanin onune gecmis olurusn ya
hayır gayet normal neresi abartı bunun
Güzel güzel yakışmış
olur bence