AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Takım elbise
İyidir takım
Evet özel bir günde özel giyinmek güzeldir, sende çok şık olmuşsun
Kesinlikle öyle süslenmek için bahane ve teşekkür ederim 🙏
yakmıssın
Yakarız geceleri
kız sen miydin
🙄yani
işin gücün yok mu kuzum senin
Yook
7 24 burdasın çünki
7 24 değil uyuyorum derse gidiyorum ders çalışıyorum 😁
ne zaman görsem burdasın sen :D
Tesadüf
kesin derslerin hep FF dir
Yoo değil en düşük b
inanmam
Benim sorunum değil o 😁
Fındık fıstık yedim okadar
Evde huzur ile geçmiş o zaman
Pek sayılmaz da şükür yine de
Ama Ev keyfi olmuş ne güzel
He ya evde sakince girdim yeni yıla
En güzeli olmuş
Sakindi
Sakinlik iyidir dinlendirir
Kafam rahattı yani
Önemli olanda o
Aynen insanın kafasının rahat olması ne büyük nimet
Tanıdığım kadarıyla sende çok iyi bir psikoloji var birazcık versene jsnensns
Psikoloji önemli kafayı yememek için 😁
Fotoğraftake ateş odun ateşi mi
Evet odun neden ki
Merak ettim sadece ısınmak için mi
Yoksa sadece fotoğraf için mi jsnsnndd
Isınma için fotoğraflar sonradan gelişti 😂
İyi güzelmiş ben aslında ders çalışarak girmeyi planlıyordum ama sonradan caydım
Ksksjsjsmsnwiw
Dans ederek girmek en iyisi mutlu çoşkulu 😁
Bilmem ben yılbaşına dans ederek girmenin mutluluğunu coşkusunu flan
Seneye aç bir müzik öyle yap ✌️
Bunun için 363 gün beklicem mi yani
Evet
Çokta umrumda diil
O zaman kısmet
Kısmetin ne getireceği belli mi olur
Olur sadece görüşlerde denk gelme anlamında
Öyle demek istememiştim farklı yaklaşmışsın
O zaman sen ne demek istedin ki
Normal Bir şekilde terim anlamı olarak kısmet ten bahsetmiştim
bende aynııı
Aynı deyip kaçmak yok anlat bakalım
önce gittik cluba ordan gittik otele ordan çıktık tekrar klube
yahu 6 ya kadar kızla takıldım 6 da evine bıraktım tam yattım yatağa uyudun mu mesajı attı :D
6 sabah altı mı 18:00 mı
dün saat 13.00 dan sabah 6 ya kadar :D
Anladım o saate eve dönsen hiç bir güç geri çıkarmaz beni evden
beni şu an vinçle çıkaramazlar hele viskimi de doldurmuşum sabahlar olmaasın :D
https://www.youtube.com/watch?v=LHfZb9X9LpY
Kahve iç kahve 😂
yok be kahve uçurmuyo
Kahve iyidir her zaman bence
kahve de içeriz de tek içilmiyiii :D
İçilir içilir ben 3. Yapacam birazdan 😂
biyede yapasan 1 bardah :D
Kendin yap ben kendime müslümanın 😂😂😂
şuna bak be kendine müslümanmış ben hırıstiyanım sanki :D
https://www.youtube.com/watch?v=J84chZjIw74
😂😂😂 yorgunum valla Birazdan çıkacam uyucam duş alıp 😁
iyi bahalım ben her halde sabahçıyım
Ders var sabahtan bende de
bende görev sınır ötesi
Görev ne hangi ülke
suriye aselsan montajı
Anladım iyi çalışmalar şimdiden
füze kuracam kafanı bozan varsa söyle patlatak :D
Koordinat atarım 😂😂
taam konum at hemen nokta atışı onla beraber etrafındakilerde bom :D
Tek boş bir yere yollar tuzak kurarım ben o kolay 🥳🥳
biz çakal değiliz zaten yeni yılda bütün insanalığı yok etcem heheheheheheheh
Nerde o şans sadece hayvanlar ve ormanlar kalsa
kolay halledecem ama ikimiz kalacaz hahahahahahah
Yok ya hep ya hiç hayvancıklara kalsın dünya ✌️
iyi sende öl ben tek kalırım :D
Olur 😬 dünya asıl sahiplerine kalacak sende ölünce
bakalım belki ölümsüzümdür :D
O zor işte en azından günümüz teknolojisinde :)
hayırlısı knk
https://www.youtube.com/watch?v=-YLov1LRYdU
:D
İzlicem attığını
izle :D
Önce biraz uyku 2 saat falan uyuyum ben
uyu iyi uyhular
Evde uyudum
Uykucu 😁
Zevksiz hayat keyif almıyorum hem takılacak kimsede yoktu
Sende ona göre bulacak keyif alacak şekilde şekillendir kimse gelip demez bu keyifsiz ben bunu alıp neşe katam diye kendin yapacan
İnsanlar menfaatçi
Keyifli bir şey yok bana göre bu hayatta
Senin kendine yaptığın şey kendin kaybedersin
Sıkıntı değil gerek yok
Ölmeyi bekliyorjm
Bekle bakalım
Bekliyoz hele bakalım eğlenin siz
Eğlenmek önemli ❤️
😀olabilir
Öyle öyle 🥳
Profilde deri ceketle kazak uymuş nu
Evet uymuş
:/ hım peki tamma
✌️
elbise almamışsın
Elbise beni aldı
Bu giyim şekli insanın kendi vücudunu değersizleştirmesi.
Seni gidi seni 😀
🙄🙄
Çok yakışmış sana
Teşekkür ederim 🙏
giymedik desek yeridir :D
4. fotoğraftaki ayrıntılar bitirir insanı
Ne ayrıntısı
Kalçanın geriye doğru çıkmış olması sırt dekolten tenin gülüşünnnn
Soyunuk olana kadar hiç eğlenceli değildi😂
Anlamadım ki soğuk olana kadar mı
Çıplak çıplak 😂
🙄
Çok güzelsin yine, yeniden 😂
Teşekkür ederim 🙏
Knka memik yok
ev de klasik pijama
Klasiklerden şaşmamak lazım
sen ama şaşmişsin gözlerim kaldinama xperim uetmiyor yazmaya merak ettiklerim var
Ne gibi merak
normal ozel soru cevap gibi ama burdan olmuyor ya
Fazla merak iyi değildir 🙄
korkma be yemem seni
Uyudum
Uykucu biri daha sen 2 oldun
Aslında gecelere akardım ama canım sıkılıyordu
Hatta gülşen konseri vardı ve ben gülşen hayranıyım ama bekleyemedim
İlk defa yeni yıl sabahında yatağım boştu
Gülşen mi olacaktı normalde boş yerde 😂
Ahh nerdeee
O ara konserdeymiş dediğine göre 😁
Hatırlamıyorum..
2025 e artık
Nasip.
hiç sorma selin
Sordum ama
telefonu kaptılar ya
Çalındı mı
yok polis aldı
incelemede
çalınsa daha iyi en azından bulma şansım var
Almaz ki izini olmadan
Vayyyy vay vay
Memen 80 mi
Bana yazabilirmisin bisey sorucam
Yanmışsn belli cehennme odunu
Kamp ateşi odunu ve kamp ateşi o ✌️
Vücudun diyorum kıpkırmızı 😅😅 o nasıl ten ya yanmşsn işte kızım
Soğuk alkol ateşin ışığı hepsi bileşince öyle görünmüş normal şey
Yaw he he midem bulandı
Sana He He
verdin mi
O ne demek
dikiş
Benş tkp etsene
Ederim ama mesajlara bakmıyorum yazmıyorum
Çok kotu
Ne oldu ki kötü geçti
M. msiz misin?