Sonra içimden diyorum ki bir kaban/mont olmuş 4-5bin, bir mont için bankalar mont kredisi veriyor artık, devir öyle bi devir, sus fakir otur yerine😃 ben kim, gardobu yenilemek kim pehhh.. Ama hayal kurmak bedava yaa (◍•ᴗ•◍)
Gardropu sıfırlayıp yepyeni bir stile bürünme fikri size de geliyor mu?
Hic gelmiyir bana gore degil 10 yillarca bir lokma bor horka diyen imsanlara deli giyilmeyecek kadar cok ayakkabi üretip alan insanalra akilli dedik ama akla karayi secemedik dunyayi yikimin esigine getirenler deliler degil sozum ona akilli olanlardir ve deli bir adam bile size utanmaniz gerektigini soyluyorsa ne bicim bir dunyadir burasi
vallamı one be ben hep nakit alırım eşyalar kıyafet her dönem yenilenir arada muhtaçlara da alırım dert değil ama 40 yıl düşünsem kıyafet kredisi çıkacağı düşünmezdimm