Güncellemeler
+1 yıl
Bu sorunun süper soru seçilmesini beklemiyordum teşekkürler @KürkMantoluHayri 🌸💅🏻
Bershka bana erkek giysilerinden çok kadın giysileri öneriyor. Bildiği bir şey mi var ne... Hadi hayırlısı. Siz ne düşünüyorsunuz?





Abartıyolar ya hiçbir modelini beğenmiyorum
Gerçekten mi hiç mi sana göre bir şey yok?
Çok pahalı markaların ürünleri ya çok abartı oluyor ya çok sıradan
Pahalılığı konusunda haklısın. Ama güzel parçaları var.
Cevap
1Cevap
İleri görüş bence
cinsiyet mi kaydetmedin ki acaba
Kaydettim.
al giy anlamadım ki
Anlamadıysan niye cevap yazıyorsun ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar