Pantolonun veya eşofmanın altına tayt mı giymek makul külotlu çorap mı?

Malum kış geldi havalar soğuk normal olarak üşümeye de başladım fazlasıyla. Bu sebeple de kat kat giyinmek gerekiyo. Ben genelde külotlu çorap giyiyodum işte pantolonun falan altına ama tayt giymek daha mı mantıklıdır sizce ne düşünüyosunuz nasıl yapıyosunuz?

Pantolonun veya eşofmanın altına tayt mı giymek makul külotlu çorap mı?
Cevapla