Merhabalar Herkese 🖤

Kimisi güneş gözlüğünü gerçekten ihtiyaç duyduğu için kullanırken kimisi de tamamen tarz amaçlı kullanıyor. Ben genelde tarz için kullanlardanım:d Yaz siz?
Merhabalar Herkese 🖤

Kimisi güneş gözlüğünü gerçekten ihtiyaç duyduğu için kullanırken kimisi de tamamen tarz amaçlı kullanıyor. Ben genelde tarz için kullanlardanım:d Yaz siz?
Kullanırsam güneşten etkilenmemek için kullanırım ama benim için çok zahmetli. Normal gözlüğü çıkar güneş gözlüğü tak falan bir de tek model kullanmak zorunda kalıyorum numaralı olduğu için. Çeşit çeşit takmak istesem lens takmam lazım ohoo çok sıkıcı. O yüzden pek güneş gözlüğü kullanma alışkanlığım yoktur.
Güneş gözlüğü kullanmayı sevmiyorum. Fakat gözlerim çok hassas olduğu için yaz kış güneşli günlerde kullanıyorum. UV ışınlarından koruyan, CE belgesi olan kaliteli gözlükler tercihim.
Haliyle aksesuar olarak da önemli tabii. 10 dan fazla farklı markalarda ve çeşitte güneş gözlüğüm var.
Eig için teşekkür ederim
İzmir'de olunca kışın da güneş gözlüğü kullanmam gerekiyor. tarz için değil
İzmir'de cidden bir tane gölge yer yok ajfjsks anlıyorum seni
Genelde güneşten etkilenmemek için kullanıyorum. Eskiden kışın kullanmazken, son iki kıştır (bu kış yeni başladı) sabah akşam işe gidip gelirken güneş gözümü alıyor diye kullanır oldum. Aksi taktirde duble yolda sürekli 25 km/s hızla gitmek zorunda değilim.
Cevap
17Cevap
Güneş gözlüğü takmıyorum
günes gözlüğü takinca utaniyorum biraz köylü oldugum icin ama gercekten gözlerim cuk kötü oluyor
Sana öyle geliyordur aşko niye kötü dursun
hayir hayir günesten dolayi gözlerim kötü oluyor demek istedim asko🥹
Hee anladımm
Polisler gunes gözlüğü takar ben bazen takarim
Sen polis misin aşko
Allah korusun asko değilim
Katarakt başlangıcım var. Doktor güneşe çıkınca siyah gözlük takmalısın demişti. Güneş gözlerime zararlı
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Burnum güzel değil kullanamıyorum 😅 kullansam güneşte gözlerim çok yanıyor ondan kullanırdım
Her ikisi için kullanıyorum hatta bazen tanınmamak için kullanıyorum hahshahsh
Güneş için. Alerjim var özellikle aldığım ultra filtreli gözlüğüm var bir tane. 2 tane de normal
İhtiyaç için kullanıyorum.
Geceleri anti far gözlük kullandığımda oluyor.
Güneşten etkilenmemek için. Tarzdan da ödün vermem tabi ki 😂
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ İkisi için de derim ben. ⭐ 😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Araç sürerken özelikle güneşe karşı çoğunlukla
Değişiyor ama genelde tarz olsun diye takarım.
güneşten korunmak için
İkisi içinde kullanırım ama en çok tarz için 😎😊
Işığa alerjim olduğundan
Gözlerim ışığa karşı hassas olduğu için
Güneşten korunmak için takarım..
Güneşten korunmak için takarım
Güneşten etkilenmemek için.
Güneş gözlüğümü dereceli 🤣
İkisi için de kullanıyorum.
günes güzümü aliyo
Ikisi de
Kullanmıyorum
Her ikisi de
Tarz 😅
Araba kullanırken
Kullanmıyorum
rarz için
Kullanmıyorum
sağlık önceliğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?