Mecbur kaldığınız durumlarda eşinizin ya da sevgilinizin pijama takımını giyer miydiniz?


Pijamayı bekarken bile giymiyorum evliyken niye giyeyim. Bu sorunun amacı nedir evlisin yani illaki giysisini giyebilirsin neden özellikle PİJAMA
Sadece evli için sormadım ama bak sevgilik için de sordum
Bana olursa giyerdim😄
Olur olur 😂
Evet giyerdim tabi ki
Kalpli kalpli 😅
Aynen hanımcılık kazanır :D
Elbet birgün kazanacak 😅
Cevap
0Cevap
Giyerim
Helal olsun valla
Giyerim
Helal olsun
Evet giyerim
Helal olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?