Düğünde gelinlik / damatlik yerine kot pantolon giymek hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz düğününüzde tercih eder miydiniz?

Düğünde gelinlik / damatlik yerine kot pantolon giymek hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz düğününüzde tercih eder miydiniz?

Yok ya o kadar da değil, ben iş insanıyım mesela bir konu hakkında konuşmaya gittiğimde bile gömlek kumaş pantolon giyiyorum ki ciddiyet ortamı hakim olsun. Kalmış ki hayatında bir sefer evleniyorsun bu günde bile sıradan bişeyler giyinilmez, belki maddi güçleri yoktur onu bilemem ama en azından bir gömlek tarzı şeyler giyebilebilir
Başkasının düğününe gidince şıkır şıkır oluyorlarsa, kendi özel günlerinde de özenmeliler, güzel giyinmeliler. Pazara mı gidiyorsun, nikahına mı?
Şık bir gömlek, pantolon da olur. Kadında zarif bir elbise giyer, renginin beyaz olmasına da gerek yok.
Cevap
16Cevap
Evet giyilebilir tabi ki
Bu gidişle böyle giyincez Bi gelinlik olmuş 15 20 k
Senin açın nasıl bide ordan bakalım
Olabilir boşandığım eşimde bende kot pantolon eşimde nikah yaptık
hiçbir şey olmaz düğün bile yapmadım Üsküdarda Holiwid cafe var orayı 3 saatine kiraladık bir ufak çaplı eğlence falan işte sonra arkadaşın transporturunla gelin gezdirme bir fotoğraf çekindik okadar
Teşekkür ederim...
Bir kere olan bir şeye her gün giyilen kıyafeti tercih etmezdim. Özel bir gün sonuçta.
Evet çünkü 1 ay evli kalan kadın imkansız dolandırma boşanma nafaka yıkım başka müşteri den çıkan çocuk başka bişey göremez erkek o yüzden nikah ı ciddiye almaz kadın
Kıyafet tercihi tamamen çifte kalmış, ben olsam kot pantolonla düğün yapmayı hiç düşünmezdim.
Hayır ya o ne öyle. Özel bir gün evleniyorsun yani tabii ki gelinlik damatlık giyilecek
düğün davetiyesine biz kot pantolonla katılacağız yazınız
🤦🏻♀️Normal bir gün değil ki.. insan biraz özenir hiç olmazsa..
Olabilir neden olmasın mutluysa evlenenler gayette güzel olur
Giyilir takım elbise ve gelinlik fiyatlarından haberiniz yok sizin 😂😂😂
Hayır, saçmalık
Giyilir. Nasıl rahat ediyorsa istiyorsa öyle giyinsinler :D
Haşortman ile gidilir
Severim 😂
özensizlik, basitlik, saygısızlık
Kadınlarda en çok sevdiğim ama yakışana🤭
Tabi canım kesinlikle giyilir
Şort daha uygun sanki
Ben giyerim
Gelin sen ol giyeyim
Nikah da oluru varda düğün de yok bea
Dimi yani 😂
Yokkk..
Rezalet.
Esofman giyerim
Çok basit kaçar ya
Hayır, öyle bir şey olmaz
Nezaketsiz bir hareket olur
O kadar da değil be giyilmez😂
Neden olmasın seçime baglı
O kadar da değil yani
Giyilmez😡
olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?