Ben genelde uzun kollu gömlekleri tercih ediyorum. Kollarını kıvırarak.

Ben genelde uzun kollu gömlekleri tercih ediyorum. Kollarını kıvırarak.

Ben gömlek giymem erkeklere bence ikisi de yakışır. Kaslı erkeklere kısa kollu daha çok yakışır bana göre uzun kollu da diğerlerine kalsın 🙄
Cevap
13Cevap
gömlek tercihim değil ama kısa olanı.
Erkeklerde uzun kollu gomlek, esimede hep uzun kollu gomlek alirim.
kıvrık kol her zaman daha iyi bir görünüme sahip
Koşa kollu gomlegı erkeklere hiç bi zaman yakıştıramadım uzun kollu iyidir
Muhtar olursam kusa kollu giyerim şimdilik uzun kollu
Kısa kollu gömlek aşırı saçma ya, uzun kollu gömlek candır.
Kisa kollu gömlek emekli amcalar icin yapilmis bisey. Gencken giyilmes🙂
Uzun uzun olanı kıvırırsın koşa olur daha hoş
Kişiye göre değişiyo ama bence uzun kolluyu kıvırırsan daha hoş olur
İkisinide severim ama seçim yapmak gerekirse kısa
Uzun kollu gömlek kısa kol asla giymem sevmem
Her ikisi de olur bence.
Kışın tabi uzun bence yazın kısa olabilir
Uzun kollu gömlek kesinlikle
Uzun kollu daha iyi duruyor her zaman ya
Gömlek uzun hoş duruyor
Uzun kollu daha iyi
Yazın kısa giyerim.
Uzun kollu güzel
Uzun kollu, yakaları düğmesiz gömlek olurdu
Uzun kollu gömlek
Uzun
Yerine göre
Bende öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?