
Klasik
Spor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kıyafet konusu aşırı derece kişisel olduğu için, klasik mi spor mu diye indirgemek doğru değil. Erkeğin boyu, kilosu vs her şeyi önemli. Dolayısı ile detaylarla daha kolay kombinler yapılır. Bunu deme sebebim kısa boylu bir erkeğin uzun dik yaka kaban giymesi onu karizmatik yapmayacaktır. Ya da boynu kısa bir erkeğin boğazlı kazak giymesi, çok iyi durmayacaktır. Ama en önemlisi ortama ve mekana göre giyinmeyi bilmek bence. Alış verişe giderken klasik giyinmenin anlamı yok. Rahat güzel kombinler tercih edilmeli. Ama akşam yemeğine giderken de çok spor olmanın da anlamı yok. Bazı örneklerle anlatayım; soğuk bir gün ve arkadaşlarınızla avm de takılacaksınız, güzel bir kot pantolon üzerine iyi bir kazak ayakkabı olarakta yarım bot. Karşı cinsten bir arkadaşla yemeğe çıkacaksanız ( mekan ve arkadaşınızın giyimini biliyor olmanız işi kolaylaştırır ) güzel kumaş tarzı bir keten pantolon üzerine boğazlı kazak ve kaban, trençkot kombini iyi olur. Hafta sonu arkadaşlarla kahvaltı işin spor olabilir… gibi gibi
Ben yerine göre ikisini de tercih ediyorum eğer gireceğim ortamın bir ağırlığı olacaksa daha klasik giyerim veya o gün ki ruh halim buna daha uygunsa onun dışında gündelik hayatımın çoğunda daha normal, spora yakın tarzda giyinirim.
Cevap
40Cevap
Moduma göre değişir. Genelde spor kombinler yapmayı daha çok seviyorum.
Spor yakışıyor
Aklı olan sadece sweat eşofman giyer. Klasikmiş, kabanmış boş hepsi. Sweat giyip çıkardım erkek olsam ¢
her yere uygun olmuyor ama sürekli eşofman. Sonra kızlar özensizsin giyim bu diyor
Klâsik giyilecek yerde spor, spor giyilecek yerde klasik giyinmemeyi bilsin yeter. Bı de klasigin altına ben çok rahatım ortam çokta tin havasında spor ayakkabı giymek out.
Zevkler renkler saygı duyarız.
Tümden klasik olayını kendimde de sevmiyorum spor olabilir veya klasiğin o keskiniğini kirmak icin sporlaştırmak olabilir 😀
ikisinin arası gibi
Yanii bazı zamanlar öyle gibi
vücut yapısını tanıyıp stilini doğru bulması yeterlidir. doğru giyinen her erkeğe giydiği her şey yakışır. elbette bir de temiz giymesi gerekir.
Erkeklerde spor giyim daha çok hoşuma gidiyor ama bazılarına klasik giyim daha çok yakışıyor.
Giymesini bilene her türlü yakışır Tabii yerine göre giyinmek önemli Yerine göre nerede ne zaman ne giyineceğini bilmek önemli
Yerine göre giyinmek önemli. Çoğunlukla casual smart giyiyorum, gideceğim yere göre formal ya da sporlaştırıyorum
Kaslı uzun boylu ve zengin erkeğe saygıdeğer hanımefendiler herşeyi yakıştırırlar. Öyle olmayana hiçbir şey yakıştırmazlar.
Pikachuuuu yaşıyon mu sen ya 😂🌹 erkekler kendine yakışanı giysin bence
herkes kendine yakışanı giysin
Bence de
Kapşonlu çok yakıştırıyorum. Çok sempatik duruyor.
evet spor giyim iyi bir tercih oluyor
Aslında ikiside yakışıyor çoğu erkek kıyafetleri üzerinde taşımak konusunda baya iyi bu sıralar.
Yerine göre giyinmesini biliyorsa, her tarz giyinebilir :)
Her iki tarzında yakıştığı kişiler var ama spor sanki
Erkek adama her şey yakışır. Cümleten hayırlı günler
Yerine göre değişir ama spor giyim daha iyi oluyor bence
Başkasını bilmem ben dışarda sık sık eşofmanla dolaşırım 😉
Güzel soru. Yakışıklıysa iç çamaşırı ile de olsa yakışır.
İkisini de giyiyorum. İkisinin de yeri ayrı.
ayh ikisi de yakışıyor ya
bazılarına bazısı daha çok yakışıyor :D
düğünde bile pantalon giymem ya hep eşofman sweet&t-short o kaday güzel ki...
Aman bir şey giysinlerde ne giydikleri okadar da önemli değil 😂😂
Fiziğine göre değişir.. Her tarz her bedende aynı durmuyor..
evet öyle de bir durum var. Çok zayıf erkeklerde takım elbise iyi durmuyor

Bunu kadınların cevaplaması gerekirken erkeklerin cevaplamasıda acayip
Ben klasik seviyorum ama çoğu erkek giyince keko gibi görünüyor sanırım insanın vücuduna tipine yakışanı giymesi gerekir.
evet giysileri taşıyabilmek önemli ddiğiniz gibi bazılarında iyi durmuyor
ben klasik gotik giyinmeyi severim de günlük hayatta nasıl giyiniyorsun desen spor giyiniyorum rahat çünkü
Spor giyinmeyi sevdiğim için ve farklı bir hava katıyor insana yakışıyor da bu yüzden.
Klâsik giyim güzel ayrıca hepsini kullanım yeri farklıdır
Kesinlikle klasik ya.. ciddi erkekten daha etkileyici ne olabilir ki😍
Klasik bnce sporda güzelde her yerde giyilmez
bulunacağın ortama bağlı sonuçta her yerde klasik her yerde sportif takılınmaz imaj her şeydir
Sert biriyse klasik, babyface tarzı varsa spor
Sportif klasik😂
işte aradığım yorum kanka :D Her zaman klasik ya da spor olmuyor. Çok spor giyinince özensiz diyorlar ama en iyisi sportif klasik
Klasiği sporlaştırmak
ikisinin arası işte
Bana kalsa hepsi takım giyip gezsin en çirkini bile yakışıklı yapan bir mucize
takım elbisenin havası çok başka gerçekten
Evet yaa ama anca tören düğün olunca giyiniyorsunuz
Zevke göre değişiyor
Klasik daha çok beğeniyorum 😄
Klasik ve sporun birleşimi efsane duruyor 👌🏻
Ben klasik tarzı daha çok yakıştırıyorum
İkisi de ayrı ayrı yakışıyor
Kişisine göre değişir
Ben her zaman spor giyinen biriyim
Taşıyabilme meselesidir.
spor görünümlü klasik çok iyi oluyor..
Asortik olmali herkes yasina gore giysin sjdh
Spor tabiki klasik hiç rahat değil ya.
kişisine göre değişiyor bence
Bana her tarz gidiyor. 😏
Yerine göre ikisi de yakışıyor bence
Spor en güzeli 😊
İkisinde ama klasik daha çok yakışıyor
Sportif tarz hoşuma gidiyor
Yerine ve giyen kişiye före değişir spor tarzı daha rahat olduğu için bence...
Klasik giyim erkeklere çok yakıştırıyorum..
okazyona göre değişir
Her zaman klasik giyimden yanayım
Yerine göre değişir
#Hükümdar
Yakışıklı olana her tarz gider 😂
Klasik ve yarı klasik...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?