ben bodrumda yaşıyorum çok alıştım kışında kullanıyorum ayrıca miyop olduğum için güneş gözlüklerimde numaralı ve normal gözlüktense kışın güneş gözlüğü ile daha tarz oluyorum dalga geçenlere gelince sen mutluysan gerisi önemsiz :)
Göz sağlığı açısından bakılacak olursa kışın da takılmalı, ama ülkemizde güneş gözlüğü takanların neredeyse hepsi güneş gözlüğünü, sadece dikkat çekmek, havalı görünmek için taktığı için bu soruya ne cevap vereceğimi bilemedim.
En İyi Cevaplar