Şişman kızların tayt giymesi neden büyük bir sorun?

Bütün derdimizi, tasamızı bitirdik şükür. Şimdi de kimin ne giymesi gerektiğini konuşuyoruz. Arkadaşlar kime ne? Nasıl ki sokakta sarılan, öpüşen insanları görmek istemiyorum diyen dayılara, teyzelere bakmayın o zaman diyoruz, siz de tayt giyen insanlara bakmayın o halde. Kimse kimse için giyinmek zorunda değil. Ben mesela şişman bir insanım. Şu yaşıma kadar doktorum yasaklamış olmasına rağmen (polikistik over var) aman kötü gözükmeyeyim diyerek pantolon giydim. Ama günün sonunda o acıyı çeken benim? Lütfen artık bırakın böyle saçma sapan şeyleri. Gerçek problemlere odaklanalım artık.

Şişman kızların tayt giymesi neden büyük bir sorun?
Cevapla