Bence çok cool duruyor ama maalesef çocuksu bulanlar da var.

Bence çok cool duruyor.
Evet, çocuksu duruyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence çok cool duruyor ama maalesef çocuksu bulanlar da var.

Kişinin duruşuna yakışmasına bağlı
Kombin işi kişiden kişiye farklılık gösteren bişey saçınızdan ayakkabınıza bol kesimden dekoltesine her şey kişinin enerjisine uyumlu tonda görüntüde olduğu sürece istenilen beğeniyi her zaman alır
Cevap
13Cevap
Bence çok cool duruyor.
Bence çok cool duruyor, tabi modeline ve tarzına da bağlı kombin parçalarının.
Ya tamam pembe kombinine eklersin gecen bi bayan gördüm bas ortu koyu pembe ceket pembe içine pembe beyaz bi sey giymis pantolin pembe ayakkabısı topuklu pembe yani gulmemek için zor tuttum kendimi
Giyim tarzına bağlı cool veya çocuksu olması. Ayrıca şu renkleri belli yaş gruplarına veya cinsiyetlere bağlanması çok saçma.
2. Görseldeki resim beni benden aldı 😂 o neydi gıı öyle yorgana bürünmüş de sokağa çıkmış sandım 😂😂
Abartılı kullanılınca öyle oluyor. Kadınsı görünüş yerini aşko kuşko denilen ergen tiplere çeviriyor
Alabilsem alırım pembiş pembiş kazaklar hırkalar falan ama kaç zamandır alamıyorum çok pahalı
Böyle giyineceklerse hoş cingen gibi giyinenler var
Renklerin cinsiyeti yoktur. Onlara anlam yükleyen bizim bakış acimiz.
Trendlere rağmen herkes siyah siyah geziyor ya, içimiz karardı.
bence çocuksu değil ama pembenin tonlarından 1 den fazla giyiliyorsa biraz absürt kaçar yani o pembeyi hoş mayhoş gösterilmesi için iyi kombinlenmeli pembe rengi kolay güzel kombinlenmez diye düşünüyorum
Aa çok tatlış, ponçik ponçik pembişler, gelsin pamuk şekerli cicişler gibi.
Bence çocuksu göstermiyor.. zaten pembe rengi kadınları, kızları temsil ediyor. Şirin ve cool gözüküyor
Hayir daha genç daha tatli gösteriyo bu yüzden 15 bin liralık kıyafet alışverişi yapmıştım aldıklarımın hepsi pembe
Nerde nasıl gıyıldıgıne baglı bence cekıcı de olur cocuk su da basıtte
Baştan aşağı pembe giyinmek bana göre değil ama üzerime giyerim veya aksesuarda da kullanabilirim
Kadına çuval giydirsen yine yakışır saygımız sonsuz..
Pembeyi sevmiyorum. Hiçbir kombinimde tercih etmem. Bence pembe kız çocugu rengi. 😃
Herkesin zevki farkli. Ayni renk farkli modellerde farkli duruyor.
Renk değil kıyafet tasarımları çocuksu gösterir
Pe. be tek başına çocuksu göstermez
Yaa o mont nedir Allah aşkına 😂
Hayır güzel görünüyor çocuksu değil
Çok basit be çocuksu , bir kadına yakışmaz
Gayette güzel duruyor
Siyah gri ve beyazdan baska renk giymeyen ben
Fazla apartmazlarsa güzel yakışıyor
Biraz aşko kuşko duruyor jsdj
Cool bence çok şeker ayrıca
Hayır, bence cool
Yani kıyafete göre değişiyor
Çocukça
Kötü duruyor aklı olan biri giymez bunları bence
Yok ya iyi
yo güzel duruyor
Çocuksu
Bn sevmem o renkleri
Evet maalesef
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?