- Is yerine giderken hep farklimi giyinmek lazım önceden ben hep aynı giyer giderim sonra laf geldi çok şansız insanım şimdi yeni iş yerinde aynisi olmasından korkuyorum geçen senekinde hep aynı giyidim umrumda olmadı kimse yurt dışı yaşıyorum ordakiler çoğu almandi takmıyorum şimdiki iş yerindekiler turk ben hep aynı spor ayakkabıyla gidiom elbiseme bakıyorlar sen niye hiç pantol giymion diyen oldu ama bn zaten az kazanıyorum elbise çok almamda saçma değil mi insanın ceketi ayakkabısı kactane olmalı günlük sizce ben iki ceket iki spor ayakkabı aldım yeter ve siyah giiynirsem fzla dikkat cekmem diye düsünuyorum çok kafaya taktım sacmami bilmiyorum ama hep degsiik giymek çok saçma geliyor siyah giy gitsin onlar bakior boş boş ama onlara mi kendimi beğendirmek ya siz napiorsunuz anlatirminiz bu arada markette çalışıyorum calisnca giydim kıyafet görunmuyor işe giderken çıkarken sadece
Saçma ne gerek var hergün değisik giyinmeye
Mantıklı işe gidiyorsun sonuçta dış görünüş önemli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer