Yeni ayakkabı aldım tam oldu. Baş parmağım ayakkabının ucunda sıkmıyor ama bi süre yürüdüğümde falan vurma yapar mı?

Biraz açılır diye düşünüyorum ama bilemedim bi numara büyüğüde kalmamıştı sizce iade etmelimiyim

Yeni ayakkabı aldım tam oldu. Baş parmağım ayakkabının ucunda sıkmıyor ama bi süre yürüdüğümde falan vurma yapar mı?
Cevapla