Ankara 'da bir genç, Sweatshirt'ünü ödünç alıp geri vermeyen arkadaşı hakkında suç duyurusunda bulundu.
— Gusholder Haber Bülteni (@satanrhea) October 10, 2022
Bir sweatshirt olmuş 500 TL, ödünç verilen kıyafet için suç duyurusunda bulunur musun?
Ankara 'da bir genç, Sweatshirt'ünü ödünç alıp geri vermeyen arkadaşı hakkında suç duyurusunda bulundu.
— Gusholder Haber Bülteni (@satanrhea) October 10, 2022
Bir sweatshirt olmuş 500 TL, ödünç verilen kıyafet için suç duyurusunda bulunur musun?
Olmuştu lisede beden eğitimi dersi için başka sınıftan bir kız eşofmanımı 1 ders giyip verecekti ama bir daha vermedi, ben sınıfa getirdim sen yokken masana koydum dedi (ama masamda yoktu) ve bir daha karşıma bile çıkmadı 😠😠 aklıma geldi bak ya, pahalı aldığım bir eşofmandı o da.
Kötü bir anı olmuş
Aile üyesi değilse kolay kolay kıyafet ödünç vermem. Ayrıca 500₺ sweat almam, ne gerek var. Het ne kadar her şey pahalanmış olsa da, hâlâ uygun fiyatlı ürünler var. Amv'lerde dışında tabi. Ve hayır suç duyurusunda bulunmam ama hakkımı haram ederim, bilerek çaldıysa.
Az önce kotonda gördüm 349 tlydi en fazla iki sezon giyilir eskiden 50 tlydi onlar 😭😭
En fazla iki sezon derken kalitesiz hemen eskir mi diye yoksa? Zaten kalitesize hiç para harcamaya değmez, iki sezonluk kıyafet mi olur
Çok kıyafetimi ödünç vermem, verdiysem de geri almam. Bu konuda obsesifim başkası giydi ise yıkansa da giymem. Fakat hediye etmişliğim çoktur, ayrıca bu soruyu görmeden 10 dk önce sweat bakmam ve "yuh 400Lira olmuş bir sweat oha" demem de ayrıca tesadüf...
Cevap
17Cevap
Bulunmazdım sonuçta kendi isteğimle verdim
Yani insan samimi olduğu birine birşeyi ödünç verir ve geri gelmediği takdirde o samimiyetin hatrına böyle bir şey yapmaz ama birdahada birşeyini ödünç vermez araya mesafe koyar
Biraz abes olmuş.
Millet 3000 5000 euro lūk kıyafet gidiyor eleman 509 TL ye mi takmış
ben hep 50 liralık sweatshirt aldığım için beni ilgilendirmeyen olay.
Hahahah 😂😂
vay beee kız kardeşime açsam mı ki 😂 neyimi alsa geri vermiyor 😂
Jack Jonesden aldım bir tane yazın başlarında 150₺ ye aynısını 800e satıyorlar şimdi
İkinci el alıyor artık millet o derece fakirleştik ülkece
Hayır neden suç duyurusunda bulunuyorsun ki insan gibi iste😄😄😄
Hahaha bu nasıl bir şey ya🤣 kimseye bir şeyimi vermem, vermişsem geri almam çünkü giyemem.
Allahtan arkadaşımla tarzlarımız farklı xD
Gerçi benimkiler ona onunkiler de bana olmaz zaten :D
Hiç sweat veya sweatshirt giymedim yokluğunu da hissetmedim fark etmez benim için, de kıyafet ödünç vermek ne be
Erkekler niye bu kadar beleşçi ya. Valla kardeşim de full kankalarindan geçiniyor kıyafette. Ne bilim abartiyorlar bazen
Daha bugün 1500 e jean aldım her şey kol gibi
Kredi çekip kış alışverişi yapacağım
Offf harbiden ya az önce iki parça bakayım dedim ama yok 36 ay taksitle mi alcaz
Miras bırakılır o artık
Bazı ödünç alıp daha geri vermiyor sanki el koyuyor
O kadar da değil yaaaa.
Bulunsan bile karşılığı yokki
Hayır zaten esyamıda vermem
kimseye eşyamı vermem
O kadar haklı ki
Kardeşler için de yapılabilir mi acaba shshsh
Başkasının giydiğini giyemem ki.
memlekette tavuk dürüme adam kesicekler
Bulunmam çünkü ödünç vermem
Bunlar daha iyi günler. Bir dahaki s3neyi görün
O kadar da görmemişlik olmaz ki canım
Ucuza da var
Arkadaşlarımı o kadar ucuz seçmem.
evet
hayır
Kimseye vermiyorum kıyafetlerimi
haklı
bulunurum
Hayır
Yorum yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?