Coğu kadınların vazgeçilmezi olan ince çorap cok yakıştıgını söylemek isterim, peki siz hangi kombinle ya da hangi zamanlarda tercih ediyorsunuz?


Özel bir gün varsa, elbise giyersem ancak o zaman kullanırım. Onun dışında hiçbir zaman kullanmadım.
Evet, giyerim arada
Elbise, etek
Giyiyorum
Soran, tarzın derken
Spor, şık şeyler felan
@Cenkk255 dize ne benim fenalığımdan








Renkler modele göre değişir ama tarzım bunlar yönünde :)
Rica ederim o senin güzel zevkinden kaynaklı😊👌
:) doğrudur
Hayır, yok olsaydı ayak mankeni olurdum, saygılar :)
Yani kibarca bana özel atar mısın dedin ya 😂
Cevap
4Cevap
Kesinlikle evet yaz kış en çok kullandığım parçalar arasında
Evet ama kısa giyinen biri değilimdir. Yinede kombinlerimde kullanırım.
Genelde diz altı etek ve elbiselerle. Babet ve topuklu tabiki bir de. Ama kalınları sevmiyorum en fazla 10 den olmalı. Evet evet 5 ve 10 den.
Genelde Penti ve Miorre. Ara sıra da Nbb. Neden sordun?
Denedim çabuk kaçıyor, kullanmadım bir daha. Sen hassassın bu konulara galiba:)
Sorudaki diğer görüşlerine baktım da, bu konuda güvenilir biri olduğunu düşünmüyorum. Düşünseydim bu konu üzerine fikirlerini almak isterdim.
Bilmiyorum buradakilere güven olmaz. Çekip gidiyorlar
Anladın değil mi? Anladığını biliyordum. İnsanda biraz utanma olur kaç gündür bekliyorum yazmadın bir de gelicem diye beklettin.
Erkek adam sözünde durur sanırdık ama kalıbının adamı değilmişsin açıkçası
Bana göre bir kadına yakışan en güzel şeylerden birisi ince çoraptır.
Lisede çok giyerdimm be eteğin altınaa
Kırmızı çizgili
Yakışıyor kadınlara.
Görsel güzel
Koyacağın fotonun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar