Yani cogu sey var ama giyinmeyi bilmiyorum. Giyinsemde hevesim yok makyaj sac yapmaya. Normalde cok severim ama bisey olmali ya. Biri girmeli hayatima bir heycan olmali. Birine süsleneyim beni begensin. Böyle bosa giddiyo gibi. Hic motivasyinum yok yapmiyorum bile. Nasil daha bakimli guzel cekici citi piti kiz olurum ya? Bide 5 kilo vermek istiyorum ama yemeyide birakmiyorum..
Nasil guzel giyinilir? Nasil kizlardan hoslaniyosunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hangi şehirden
Ayni sehir cikarsa gel alışverişe cikalim😅
Cikmaz muhtemelen sen nere
Mersin
Uzak
O zaman interneten yapariz bizde 😅
Okur haha
Çıtı pıtı değilsen istesende olamazsın :)
Citi pitidan kastin ne
Minyon Küçük zayıf v. s. v. s.
165im ama.5 kilo aldim 63 kiloyum
57 istiyorum
O zaman 5 kg ver :)
Ozaman olurmuyum citi piti
Olursun. Bide giyimine dikkat et. Olur tabi :)
Hani az omce istesende olamazsin dedin
Neye dikkat edim mesela giyimde
Yanii 100 kg isen istesende olamazsın manasindaydi. Ama sen kg ver biraz bide şirin şirin giyin olursun :)
Tamam iste nasil sirin sirin giycem 😃 biraz taktik versen
Boyum. nasil peki ortami kisami uzunmu nasil
Boy normal bence. Ne biliyim dolabında ne var. Nasıl tarif edeyim şunu giy bunu giy diye. Sen nasıl giyiniyorsun ki
Yani genelde pantolon ve kazak
Yani bunlar hiç çıtı pitilik değil :)
Etek giy, çoraplı çorapsız, crop v. s. renkli şeyler, saçını başını yap. hic mi bilmiyorsun gelip ben mi yapayım? :):):)
Olmaz onlr cok acik
Evet açık bunlarla daha bariz olur. O zaman renkli giyin sexilige kaçmadan kılık kıyafet edin. sacini iki yana topuz müdür nedir ondan yap:)
Niye çıtı pıtı olmaya çalışıyorsun ki? Derdin ne :)
Niye olmim ki daha hosuma gidiyo öyle. bana yakisir siradan kiz olmak istemiyom
Ama 5 kiloyu nadil vericem hic fikrim yok cok istahliyim bu naralar
Tabiki Yakisiyordur. :) Kim iştahlı değil ki :) kalori hesabı yap. Günlük kalori ihtiyacını bul yarısını yee
Ya of of ben yapamam ki
Neden o?
Istah
Tutacan kızım başka yolu yok. İstiyorsan yapacaksın. Zaten bir süre sonra alışırsın
Hshahahahha ne kiziyon
Gecen senne 61dim 58 oldum bu sene 58den 63 oldum
Kızmadım yaww:) gittikçe artıyormuşsun dikkat etmelisin sonu yok kilo almanin
işte çeşidini görmek fikir vermek laızm
Bu bı hastalık aslında
Nuye
Gördüğün şeyi beğenip alıyorsun ama giymiyorsun. Begenip alma hastalığı var
Evet bide giymeye kiyamamak
Kıyamamak mi yoksa nerde giyeceğini bilememek mi
Ikisude
Ben bayan kuaförüyum dilerseniz bu konuda yardımcı olabilirim size
Sorun yok dimi
Konuşmak ister misin
Hayir taktik istedim sadece konusmak degil
Peki
Biraz bakım sart