Ahahah tesekkurler sanmiyorum ya nete cok fazla foto koymayi sevmiyorum ki yuksek ihtimalle bunu bile calacaklar. Bir ara yime boyle bir foro paylasmistim onu calip igrenc platformlarda kullanmistilar o yuzden bu kadari kafi bence
Rica ederim ilk sorudaki kızdan iyiymissin ve daha yakismis gibi biliyor musun Evde de harika olur gibi ve rahat olabilirsin bence her yerde güzel. Ve bu güzel seyi nerden buldun diyorum halen. :)
Bu guzelmis beyaz bende severim ve kizlara hep yakisir. Sende kendine yakısanı biliyorsun ne guzel. Evde bunu giymen. daha rahat olabilir. Ve disarda da serin olabilir aynı zama da evde de. guzel bir seçim:)
3 senedir cok nadir tatli yiyorum sekeri keseli baya oldu zaten ekmek falan da yemiyorum aksam 5 den sonra bisey yemiyorum ( cok acikirsam belki meyve) sonra pilates yapiyorum 1-2 saat bakalim boyle gitmeyi dusunuyorum
Yok ya sutyeni dogru secerim tabiki okulda beyaz sporcu sutyeniyle kombinlerim aksam bir yere gidersem de beyaz dantelli belki. Altina herseyle olur aslinda basta pileli raketci etegi mi tenisci etegi mi ne ( xjjshz ismini bilmiyorum) onunla dusundum de etek cok mini ust zaten dekolteli hosuma gitmedi o yuzden skinny jean guzel olur bence
Aynen guzel bie pantolon iyi tamamlar gibi geliyor Evde iken istedigini giyebilirsin tabi kafa yormaya gerek bile yok😆 Sutyen giymeyi sever misin normalde yoksa rahatsız olanlardanmısın tabi soylemek istersen:)
Ya evdeyken genelde sutyensiz geziyorum zaten zjsjz rahatsiz oluyorum evet ama disari cikinca ne olur ne olmaz giyiyorum ya biri sutyen giymedigimi anlarsa utanirim xjsjxj
Sanırım haklisin onlem almak gerek aynen jdhdh Hersey olabilir dikkat etmek gerek😊 Evde iken bencede rahat olmak gerek. ve bu cok rahat birsey gibi aynı zamanda. Kendini sevmen cok guzel birsey bu arada bunu begendim
Evet her ne kadar canim giymek istemese de mecbur giyiyorum 😂😂bu hayata bu bedenle geldim ne kadar gelistirirsem o kadar severim hem ic hem dis anlamda soyluyorum bunu
Cok guzel soyledin bence :) Hem dış hemde iç anlamda guzel bir beden ve sememek elde degil dogru olanı yapıyorsun ve her iki yandan da gelistirmen seni nadir bulunan biri yalabilir bence:) Bu arada evde hic giymiyorsu galiba:) b ;) 😆
@Trendhunter Sen onun avukatı mısın yırtık dondan çıkar gibi niye cevap veriyorsun hayalime geliyor derken güzel bir kız olduğunu düşünüyorum Demek istedim anlamadan zıplama bir daha
crop gayet güzel ama umarım böyle bir sütyen crop uyumu yapmazsın bir daha
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya ustumde bu sutyen vardi sadece denemek icin attim yoksa sutyenin uygun olmadiginin ben de farkindayim disarida giyersem daha dogru bir sutyen secerim tabiki tesekkurler 🦋💎
güzel olmuş bir yana iç çamaşırı zevkin ayrı bi güzel bence.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
offfffffff of bune ayağımı masaya vurdum görür görmez. Çok iyisin çok lütfen yazarmısın lütfen bir konu hakkınd tek bir şey sormak isityorumda özelllll
yok güzellik anlamında kendine çok iy ibakmışsın çaba harcamışsın belli anlasılıyor. Ama lütfen rica ediyorum lütfen 1 soru sadece 1 sorucuk nolur sonra çatt engeli bas istiyorsan ama lütfen
sorcağım şey biraz komik cahilim gibi sanarlar ama bende bir şey varkı nasıl desem başka kimsede görmedim bu durumu naıs ldesem off utnaıyom nolur 10 saniye ver 10 saniye lütfen lütfen lütfen
cinsellikle ilgil ideğil işte karşı cins yani şimdi karşı cinsle alakalı o bendeki olan şey o manada değil yani orayı dmeiyorum ki hay yanlıs anlasıldım. Derimide rahat anlatamıyorum ki bak birisi görüşümü beğenmiş okuyacaklar sorumu. Bi 1 0saniye ayarmaıdn ya bana nediyim yani bu kadar istedim
Bu uygulamada mesaj kismina pek aliskin degilim ya. Ama kisacasi sabah 7 gibi kahvaltidan once yarim saat yuruyus yapiyorum. Seker ekmek yok hafif ve sebze agirlikli besleniyorum oglen protein aliyorum ama aksam yemegi yemiyorum aksam da 1 saat pilates yapiyorum
Hayir tabiki hatta ilk 1-2 ay alisana kadar cok zorluk cektim ama 2 ay sonra etkisi gorulmeye basliyor. Onemli olan istikrarli olman. 0 abur cubur 0 seker 0 ekmek
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Güzel beğendim
Cidden guncellemeye yapmissin soru icin oyle gordum 😄
Ilk sorundaki gorsele gore baya iyi ya yakismis sevdim
Hatta yandan arkadan nasil duruo gorebilir miyim?
Fiziginin bu kadar iyi olcagini dusunmemistim
Ahahah tesekkurler sanmiyorum ya nete cok fazla foto koymayi sevmiyorum ki yuksek ihtimalle bunu bile calacaklar. Bir ara yime boyle bir foro paylasmistim onu calip igrenc platformlarda kullanmistilar o yuzden bu kadari kafi bence
Yaaa merak ettim o fotonuda rica etsem
Sozzz kimseye gostermem
Olmaz kusura bakma
Ufacik daha israr etsem ama bezdirmeden nazikce 😄 lutfenn nolurrr
Gayet guzel olmus gerçekten yakısmıs biliyormusun
Gayet guzel ve sende daha guzel durmus dedigin. kadar varmış biliyormusun
Ya Tesekkur ederim 🦋
Rica ederim ilk sorudaki kızdan iyiymissin ve daha yakismis gibi biliyor musun
Evde de harika olur gibi ve rahat olabilirsin bence her yerde güzel.
Ve bu güzel seyi nerden buldun diyorum halen.
:)
Ya her yerde giyilir dedigin gibi tekrar tesekkurler bu arada💎 manitana alacaksan link atarim 😂
E olsaydı alırdım. bir link 😂
Rica ederim bu arada :)
Ama bu guzel. seyi tasımak ta fizik ister 😉😊
Sen spor mu yapıyosun yoksa
Yani tasiyabildigimiz kadar artik. Evet pilates yapiyorum
Bence gayet iyi tasıyorsun daha ne olsun dersij ki:)😆
Plates güzelmis ve etkisi olmus gibi baya
Baska renkleri de guzel olabilir sana baya yakisabilir ma. en guzeli beyaz galiba
Benim en sevdigim renk beyaz
Bu guzelmis beyaz bende severim ve kizlara hep yakisir.
Sende kendine yakısanı biliyorsun ne guzel.
Evde bunu giymen. daha rahat olabilir.
Ve disarda da serin olabilir aynı zama da evde de. guzel bir seçim:)
Bu formu korumaya dikkat et ama tammı:)
Evet haklisin istedigim yerde giyerim
3 senedir cok nadir tatli yiyorum sekeri keseli baya oldu zaten ekmek falan da yemiyorum aksam 5 den sonra bisey yemiyorum ( cok acikirsam belki meyve) sonra pilates yapiyorum 1-2 saat bakalim boyle gitmeyi dusunuyorum
Aynen kimse de karisamaz.
Tabi sutyen de beyaz olmali sanirim daha uyumlu olması acısından:)
Altına ne giymeyi dusunursun desem?
Yok ya sutyeni dogru secerim tabiki okulda beyaz sporcu sutyeniyle kombinlerim aksam bir yere gidersem de beyaz dantelli belki. Altina herseyle olur aslinda basta pileli raketci etegi mi tenisci etegi mi ne ( xjjshz ismini bilmiyorum) onunla dusundum de etek cok mini ust zaten dekolteli hosuma gitmedi o yuzden skinny jean guzel olur bence
Aynen guzel bie pantolon iyi tamamlar gibi geliyor
Evde iken istedigini giyebilirsin tabi kafa yormaya gerek bile yok😆
Sutyen giymeyi sever misin normalde yoksa rahatsız olanlardanmısın tabi soylemek istersen:)
Goreneler begenmistir kesin bu arada bunu
Ya evdeyken genelde sutyensiz geziyorum zaten zjsjz rahatsiz oluyorum evet ama disari cikinca ne olur ne olmaz giyiyorum ya biri sutyen giymedigimi anlarsa utanirim xjsjxj
Sanırım haklisin onlem almak gerek aynen jdhdh
Hersey olabilir dikkat etmek gerek😊
Evde iken bencede rahat olmak gerek. ve bu cok rahat birsey gibi aynı zamanda.
Kendini sevmen cok guzel birsey bu arada bunu begendim
Ama spor yapmayı sana tavsiye ederim iyi bir altyapın var biliyormusun
Evet her ne kadar canim giymek istemese de mecbur giyiyorum 😂😂bu hayata bu bedenle geldim ne kadar gelistirirsem o kadar severim hem ic hem dis anlamda soyluyorum bunu
Ya pilatese zaman ayiriyorum sa onun disinda sanmiyorum ya biraz yogunum
Cok guzel soyledin bence :)
Hem dış hemde iç anlamda guzel bir beden ve sememek elde degil dogru olanı yapıyorsun ve her iki yandan da gelistirmen seni nadir bulunan biri yalabilir bence:)
Bu arada evde hic giymiyorsu galiba:) b
;) 😆
Tabi fazlada kendini yorma
Haklisin fazla yorulman zarar verebilir bu dogru:
Böyle
https://voca.ro/1hvs0rRE7fqo
Evet biliyorum hosuma da gitti zaten bu tarz giyinmeyi seviyorum
Nasıl yani kendini göstermeyi mi ön planda olmayı mi diyorsun
Hayir tabiki kendimi gostermek veya on planda olmak amaciyla yapmiyorum bunu. Bu tarzi kendime daha cok yakistiriyorum sadece
Sonuç olarak güzel duruyor zaten bir erkek kötü duruyor diyorsa muhtemelen ahlak bekçiliği yapar hoşsun
Ben de oyle dusunuyorum sagol 🙂🌸
İsmin nedir
Paria ( nenem ermeniydi onun ismi ) sormadan soyliyim dedim 😂😂
https://voca.ro/1XNIRawLV962
Ya ama neden oyle dedin ki 😂😂😂
Dusuncen icin tesekkurler ama konusmak gibi bir niyetim yok ya
Hahaha komik oluyordu😄 teşekkürler yine de sağ ol
Tenine ve fiziğine çok iyi gitmiş. Göğüslerde süprr
Sagol 🌱
Böyle anlaşılmaz ki alt tarafı da çekmeliydin
Ne alaka bluz yorumu istemisim sadece
Ben böyle düşünüyorum
Peki
Uydurmuşsun mankenden iyi ama bu görüntünün üstü eksik
Yuzumu paylasmak istemiyorum cunku
Anlıyorum seni , hayalime ister istemez bir yüz geliyor
Yav ne biçim adamlarsınız siz ya 🤬🤬🤬🤬
@Trendhunter Sen onun avukatı mısın yırtık dondan çıkar gibi niye cevap veriyorsun hayalime geliyor derken güzel bir kız olduğunu düşünüyorum Demek istedim anlamadan zıplama bir daha
Üst çok güzel ve sana çok yakışmış. Sudyenin hariç. Oysa fiziğin çok hoş.
Ustumde bu sutyen vardi denemek icin giydim sadece teseke 🌙
Bu doğru işte. Bir de başka sudyenle dene ve sor. Çok yakışacağını iddia ediyorum. 😊
crop gayet güzel ama umarım böyle bir sütyen crop uyumu yapmazsın bir daha
Ya ustumde bu sutyen vardi sadece denemek icin attim yoksa sutyenin uygun olmadiginin ben de farkindayim disarida giyersem daha dogru bir sutyen secerim tabiki tesekkurler 🦋💎
o zaman gayet güzel olmuşş
🦋🤍
Nays olmuş açık renkli tene açık renk iyi gitmiş aşko 👌
Thanks asko 😂💎
😘😘😘😘
Fena degil de bu model sutyensiz giyilmeli bence.
Ahahahzijajzjah
Gülme bebegim yaa. illa sütyen olacaksa da alttan destekli önü acik sütyenlerden olmalı, inan bana muhteşem durur.
Rahat edemem o sekilde. Dikissiz beyaz sporcu sutyeni olabilir
O tamamen Ortamina bağlı aşkım. Mesela antalyada rahatlıkla öyle gidebilecegin mekanlar var.
Evet ama universitede giymeyi dusunuyorum orada da olmaz xjdjx
Ha ha ha olmaz tabi aşko. O zaman sadece bana giyersin bebegim olmaz mi? 😘
Neden hemen y. avsiyorsun ya
Yavsamayayim mi? Brlli ki ras gibi ve de modern kaliteli bir hatunsun
Fotoğraftaki modelden çok daha iyi durmuş orası kesin fakat içi gösteriyor olması çok kötü.
Tesekkur ederim ya beyaz veya ten rengi yarim atletlerim var onlarla kapatirim sorun kalmaz
güzel olmuş bir yana iç çamaşırı zevkin ayrı bi güzel bence.
offfffffff of bune ayağımı masaya vurdum görür görmez. Çok iyisin çok lütfen yazarmısın lütfen bir konu hakkınd tek bir şey sormak isityorumda özelllll
ordamısın
Ayagini niye masaya vuruyorsun anlamadim😂😂 mesaja gelmej gibi bir dusuncem yok ne diceksen burdan soyleyebilirsin
görür görmez refleksle ayağım birden havaya kalktı heyecandan. Lütfen özel lütfen geri sonra engelle 1 soru sadece 1 soru şu an çok heycanlıyım
Olmaz. Heyecanliysan hic olmaz
yok güzellik anlamında kendine çok iy ibakmışsın çaba harcamışsın belli anlasılıyor. Ama lütfen rica ediyorum lütfen 1 soru sadece 1 sorucuk nolur sonra çatt engeli bas istiyorsan ama lütfen
lütfen 10 saniyecik hatta 5 saniyecik istiyorum
zaten bu hayatta ne istediğim olduki bu olsun sadece çok istemiştim bi 10 saniye hepsi o. Kaderim galiba bu
Ne soracaksan burdan sorabilirsin
utanıyom herkes görcek gülerler
Ne alaka sor silerim sonra yorumu
sorcağım şey biraz komik cahilim gibi sanarlar ama bende bir şey varkı nasıl desem başka kimsede görmedim bu durumu naıs ldesem off utnaıyom nolur 10 saniye ver 10 saniye lütfen lütfen lütfen
Cinsellikle ilgili sanirim. Sorma o zaman istemiyorum
cinsellikle ilgil ideğil işte karşı cins yani şimdi karşı cinsle alakalı o bendeki olan şey o manada değil yani orayı dmeiyorum ki hay yanlıs anlasıldım. Derimide rahat anlatamıyorum ki bak birisi görüşümü beğenmiş okuyacaklar sorumu. Bi 1 0saniye ayarmaıdn ya bana nediyim yani bu kadar istedim
işe gidecem 15 dakikaya nolur sorup giyinmem lazım fazla vaktim kalmadı :( yazıver 2 dakika
cinsellikkle alakalı değil lütfen off zamanım tükeniyo
artık ölünce öğrenirim sorumun cevabını neyse sağlık olsun nediyim
Sütyen belli oluyor, daha şeffaf bir şey seçin.
İç gösteriyor o hoş olmamış. Ama fizik çok iyi. Belin nasıl bu kadar ince. Ne giysen yakışır yani
Ya icine daha dogru bir camasir giysem sorun kalacagini dusunmuyorum 3 senedir pilates ve diyet yapiyorum o yuzden boyle
Bunun içine ne giysen gösterir ama. Giymesen daha kötü
Ya ten rengi sporcu sutyeniyle denedim kotu durmadi
Bilmiyorum çok anlamam ama çok transparan
Anladim tesekkurler yine de 💎
Rica ederim. Maşallah diyeyim çünkü bayağı beğendim nazar değmesin sana
Yaaa 🥲🥲 sagol 🤍
Niye ağlıyorsun 😂
Duygulandim 😂
Kızım güzelsen ben çok detaylı övgülerde bulunurum 😂😂 ağlama ama
İnanamıyorum nasıl ya sen 1.70 boyunda mısın?
163
Burcun akrep mi ya da ikizler
tenin ne güzel lan oha
Tesekkurler
valla ya , maşallah neyse parası verelim denilen türden jgkfdl
Cok çok iyi göğüslerin bu tarzsa kesin al
Fotodaki benim zaten ve aldim tesekkurler
O zaman bi kes daha hayran kaldım. muhtesem olmuş 😇
Tesekkurler
Olurda bir gün yahu bugün bunaldin kime yazarım diye düşünürsen bu mesaj burada dursun anında yaz bana🤣🤣
Arada açıp açıp hala bakıyorum bu fotoğrafa ne. muhtesem bi güzelliktir böyle 😇
Abarttin mi sanki biraz xbsbz
Bugün bile 3 defa girip. baktim resmine 🤣🤣
Yuh sen cildirmissin zhshzh
Uzun zamandır bi kadın için bu kadar çıldırmamıştım 🤣🤣
Bxjsbzbz
keşke benim olsa
Ortadan ikiye bolunuyormusum bir de hzhsbz
o zaman işe yaramazsın ki.
Nah olur
@Trendhunter sana noluyor l*n :D kıskanç
Çokzel ama çok iç gösteriy
Evet ya ama icine dogru camasir secersem sorun kalmaz
Ben de beğendim hocam,
krem rengi sütyen bile gözüküyorsa hiçbir şey kurtarmaz
Süt gibi karısın takma bi şey kocana giy HAKSHSJS
@ZodiacK icimdeni krem rengi degil pembe
@ZodiacK tesekkurler 💫
Ya evli değilse
@ZodiacK çeyizine koysun
@trendhunter ya sen nasil bir kralsin 😂🤍
Jzmshdkdjdjdjdjd eyv gizli kıymetimiz bilinse bi de….
Ya çeyizi yoksa
Haydaa bilinmiiyor mu
@ZodiacK lan görüşüm nereye uçtu
Hangisi
@ZodiacK ha burdaymış iki kere yazmışsın. Korktum 😧
Yav ahahhaa
İcindeki sutyeni siyah giy kombin yap
Cok kotu durur bence zaten ic gosteriyor
Dene guzel oluyor
Ya sen bu zevksizlikle bu yaşa nasıl geldin
Benmi 😁banami salliyosun. 🤣
Güzel olmuş göğüslerin de harikaymış
Ya 😂😂😂😂😂😂
Güzele güzel demek düşer bana yalan degil sütyeninde belli oluyor tahrikcisin
Ricaederim buarada
İki gün önceki sorduğun soruyu görebilirmiyim en çok kime yakıştığını görmek için
İki gun once soru sormustum ve sordugum sorudaki ustu aldim nasil olmus sizce? ↗
Pardon yanlis attim zhzhzh
Sorun degil
Bu üst güzel mi, almayı düşünüyorum? ↗
En çok sana yakışmış iç giyimin bile aynı
Değiştir yani kırmızı güzel durur içinde
🖕🏻 Meme o meme. Hem abaza hem A0 türkçe awk
Mememi tüh nasıl aklıma gelmez ya teşekkür ederim öğrettiğin için
Mankendekinden daha güzel durmuş üstünde
Teşekkürler 🦋
Kıyafet güzel, sana da baya yakışmış.
Tesekkurler 🦋
Sütyeni iyi seçmek lazım bunda ya
Evet simdi denemek icin onu giydim
Ne büyük göğüslerin
Ya kimi yok diyor kimi buyuk diyor anlamadim zhshzh 80 b ideal
Zayıfsın ya bayağı iyi 😂😂 baktıkça bakıyorum
Masallah de xjjshzhshz
Maşallaaaah 🤭 neyse benim gibi abaza bir adamdan uzak dur
Ya ahahahahzhshzbhs cok komiksin
Çok sade ya beyaz bide
Ya ben sade seyleri seviyorum ve en sevdigim reno beyaz
Hmm al o zaman ya beğendiysen bizim görüşümüz önemli değill ☺️
Aldim zaten tesekkurler 🌸
Rica ederim, güzel günlerde giy ☺️ <3
Güzel, olmuş. İyi günlerde kullan
Teşekkürler 🦋
Rica ederim 😊
Yalnız içine beyaz düz dikişsiz al çok daha güzel durur, ya da sadece gögüs önlerine rwn rengi pwd koy
Evet ben de oyle yapmayi dusunuyorum
👍
Hayırlı olsun.
Tesekkur ederim 🌱
Yapmayın ama böyle şeyler.
Neden ne yaptik ki sanki
Fazla ilgi çekici, iç gıcıklayıcı şekilde güzel olmuş. Kusursuz yakışmış.
Tesekkurler
Ben teşekkür ederim asıl.
Icine pembe sutyen mi giydin :)
Denemek icin evet ama disarda giyersem icine ten rengi veya beyaz giyerim
Beyaz giy cunku ustundeki ince altindakinin tum rengi ortaya çıkıyor
Oyle yapicam
Sutyen giymeden bunu giyip cik :)
Daha gorelimmm :)
Çok güzel bence güle güle kullan
Tesekkurler 🌱
Bu fotoğraf sanamı ait
Evet benim foto simdi cektim hatta
Kız bu fizik halis mi
Ya Tesekkur ederim 🦋 3 senedir pilates ve diyet yapiyorum fizigim boyle oldu ama cok se try den fedakarlik yaptim 😂
Bana özelden yaz bu fiziğe nasıl ulaştığını acil
Bu uygulamada mesaj kismina pek aliskin degilim ya. Ama kisacasi sabah 7 gibi kahvaltidan once yarim saat yuruyus yapiyorum. Seker ekmek yok hafif ve sebze agirlikli besleniyorum oglen protein aliyorum ama aksam yemegi yemiyorum aksam da 1 saat pilates yapiyorum
İlk günden etkisini gördün mü
Hayir tabiki hatta ilk 1-2 ay alisana kadar cok zorluk cektim ama 2 ay sonra etkisi gorulmeye basliyor. Onemli olan istikrarli olman. 0 abur cubur 0 seker 0 ekmek
İyimiş çok ama biley olmamış
insanı baştan çıkarıyorsun ;)
sen nasıl bir şeysin böyle <3
Salyanı sil🤬🤬
@Trendhunter kes l*n sesini
Güzel ve tahrik edici durmuş.
Kisacasi ortaya çikartiyor guzellikleri
yakışmış oldukça bence
Tesekkurler
Of hatunun fiziğine bak 😍😍
Sadece soruma odaklanirsan sevinirim xhshzh
Yani bu fiziğe bakınca başka bişeye odaklanmak mümkün mü sence 😅
Güzel ama alttaki sırıtmış biraz
Denemek icin onu giydim normalde giyersem daha dogru bir camasir giyerim tabiki
Başka bir sorun göremedim, güzel seçim. Güle güle giyin.
Sagol 💎
Olmamış
Neden
O sutyen olmuş mu sence
Denemek icin giydim sadece sutyene takilma normalde giysem daha dogru bir sutyen secerim tabiki.
O zaman mükemmel seçim
Çok yakışmış
Tesekkurler
Rica ederim. 85 mi?
80
Ah be tutmadı. Sutyenin oyununa geldim 😂
Destekli degil ki xjshz
Çok toplu duruyor ama. 85 hissi verdi bana 😁
Spor yaptigim icin toplu ve dik
İşe yaramış kesinlikle 👍 beyaz ten ve köprücükler zaten çok iyi. Olmuş olmuş 😂
Yaa sagol 🙂🍀
Gerçekleri söyledim 😁
Yakışmış al.
Aldim zaten
İyi yapmışsın güle güle giy. Foto senin miydi.
Evet bu foto benim tesekkurler 🦋
Çok hoşsun konuşalım mı?🌹
Uzgunum 🥲
Nedennn.🤔
Çok guzel
Tesekkurler 🌸
Çok süper olmuş güle güle giy iyi gunlerde
cok güzeldir ama kac ysindasin
Tesekkurler,22
sana yakisir bebek gibisin
burdamisin
İçine siyah giymen lazımdı
Kotu durur
Hadi ya
seksi.
Tesekkurler 🤍🍀
Gayet yakismis
Tesekkurler
He güzel
Tesekkurler 🦋
Beğenmedim.
Tesekkurler yine de
BAYILDIMM… çok güzel durmuş üzerinde😍
Ya tesekkurler 🤍🤍
Güzel
Tesekkurler 💎🦋
Sütyen çok belli olmuş
Denemek icin giydim aadece normalde giysem dogru sutyen secerim
O zaman sorun yok tabi
Güzel olmuş cidden.
Tesekkurler 💎
İlk soruda çok itici bulmuştum😀
Neden 😂
Yazmıştım para verilmez diye.
Sende çok iyi durmuş.
Ahahahzhajbzhahz tesekkurler
Rica😀
Sutyen dantelli olmalıydı😀
Gidecegim yere bagli aslinda bak mesela unide altina sporcu sutyeni giyerim aksam giyeceksem de beyaz dantelli guzel olur evet
Bence bi giy görelim😂
Ahahzishhzhs yeterince gordunuz bence
Dantelli görmedik😀
Bir dahaki ust aldigimda artik xjshz
Ohooo😂
Hayat pahalı zor alırsın artık😂
Yok be ucuz bir site buldum fiyatlari cok iyi hzhshzh
😂😂sutyen de satılıyor mu
Niye kendine mi alican 😂
Sana hediye etmeyi düşünüyordum😀
Pentiden😂
Kalsin sagol
Rica.
Çok hoş
Tesekkurler 🌱
Rica ederim
Ateş ediyorsun okadar diyorum
Tesekkurler 😂
Rica ederim mankenden çok çok daha iyi
🥲ya sevindim
Güzel olmuş.
Tesekkurler 🦋
Dolgulu mu o sütyen
Harika olmus emesim var seni
Çok basit
harika olmus