Tişört altından sütyen bitiş çizgilerinin belli olması kötü mü görünüyor?

cupların üst kısımları atlet giymediğim zaman tişört altından çizgi şeklinde belli oluyor ama napim atlet giymeyi de hiç sevmiyor :( ayıp bir şey mi sizce bu?

Tişört altından sütyen bitiş çizgilerinin belli olması kötü mü görünüyor?
Cevapla