Yav şöyle şeyleri sorun etmeyin adam giyinmek istedigin gibi giyin baktin karisiyo giyimin kotu onun bunun kotu diyorsa o adam tipe bakiyor demektir ogrenmis olursun karismiyorsa herturlu begeniyorsa kalbin seviyor demektir
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tabiki ama oraya gidip yanında kötü olmak istemedim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Beğenmedim
Yav şöyle şeyleri sorun etmeyin adam giyinmek istedigin gibi giyin baktin karisiyo giyimin kotu onun bunun kotu diyorsa o adam tipe bakiyor demektir ogrenmis olursun karismiyorsa herturlu begeniyorsa kalbin seviyor demektir
Tabiki ama oraya gidip yanında kötü olmak istemedim
Ya niye kötü olcak ki çok güzel bir seçim yapmışsın kombini
Bu kombin hanımın çiftliğinde güllüyle kemal kulübe gitmişlerdi güllünün arkadaşıyla 3 gün boyunca hazırladığı kombin xşamsçwöd
Nasıl yani
Güzel kanka
İyi mi kötü mü anlamadım
Çok iyi
Elbiseyi beğenmedim yaşlı işi duruyor. Ayakkabı güzel, ince askılı açık renk efil efil yazlık bir elbise tercih edilebilir.
ciragan sarayina daha sadece ve sık bir elbise giymelisin boyle desenli ve ucus ucus bir elbise olmaz
Bence hoş bir kombin olmuş, elbise de beyaz olabilirdi aslında diye düşündüm şimdi, Çırağan Sarayı için gayet de uygun, keyifli zamanlar diliyorum
elbise çok basit duruyor, desenleri kumaşı falan bayağı kötü.
Ayakkabı güzelde, elbise bence biraz günlük gibi olmuş. Imm biraz daha ağır giyebilirsin🌸
Ayakkabı güzelmiş ama elbise de emin olamadım sen bilirsin :)
Daha farklı bir elbise olabilir. Ayakkabı çok iyi👌🏻
Elbisenin rengi çok iyi akşamın en gözde insanı sen olacaksın hadi bakalim güzel geçsin gününüz
Tabikide olur umarım cok güzel bir günün olur🥰kuzum
Ben Çırağan sarayına gitsem gelinlik giyerim heralde😄
hayir bu ne çiragan sarayini biliyorum ve bu hic de oraya uygun degil
Hayır daha şık daha seksi ol o ne öyle siyah mini bı elbise bordo ruj ve topuklu ayakkabı giy bence öyle gidersen gözlerini senden cekemez
Efendim ayakkabılarınıza bayıldım muhtesem sanırsam
Yapabiliyorsan daha şık, özenilmiş bi kombin yap derim, Çırağan Sarayı için fazla gündelik kalmış
iyi de keşke görmez olaydım
Nedeeeen
sayenizde adsense reklamlarında saçma sapan kadın kayafeti öneriyo. Biri görse sapık der :d
Bende gözlerin acıdı sandım makara yapıyorsun gibi hissettim
Uymamış, Naciye elbisesi gibi
Bambi ve çırağan sarayı? :D olmamış sekerim
Tatlış, güzel.
Güle güle giy poncik
Çok güzel kız :)
Benim tarzım degil
Biraz daha iddialı bir kombin yapmanı öneririm.
Güzel tatlı kombin
Ayakkabı güzelmiş elbise de fena değil bence olur
Üzerinde görseydik. Daha belirleyici olurdu
Elbisen değil ama ayakkabı gayet şık duruyor
Elbiseyi açık renk giy.
Ayakkabıya bayıldım. Elbise olmamış
Kapıya kadar git, dön.
Bence güzel bir elbise ve şık bir ayakkabı
Olur tabiki neden olmasın ki 😊
Elbise çırağana uymamış.
köyün muhallebicisine gider gibi
Uzerinde gormek. lazim
Çırağan için daha şık bir elbise bakmalısın
Şirin.
Güzel
Güzel kombin👌
Tatlı olmuş begendim
tatlişşşş askım tam yazlık
Akşam yemeği için uygun
Renk uyumu iyi tabi taki canta falanda etken
kötü
sonrasında seks olacak mı
Terbiyesiz
ona göre kıyafet seçmen lazım anlamında diyorum. bu kıyafeti giyersen sonrasında seks olmaz.
Ayakkabı çok güzel
Tatli ve hos bence giy
Tatlı bir kombin
Uygun güzelmiş
Evet.
Güzel 👍🏻
Uygun
Güzel kombin
Bence çok çekici olursun çok güzel bi kombin
Üstünde görmek lazım
üstünde görmek lazım
Daha kisa olabilir elbise
Uygun