
Eskişehir'e geliyormuş canım takımım. Ben de hemen bilet aldım. Tişörtle mi gidilir formayla mı? Tişörtün altına ne giyeyimm bilemedim normal pantolon kötü durdu sanki?

Eskişehir'e geliyormuş canım takımım. Ben de hemen bilet aldım. Tişörtle mi gidilir formayla mı? Tişörtün altına ne giyeyimm bilemedim normal pantolon kötü durdu sanki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Tişört güzel, altına mavi şort olur
Dün aksam Fener-Vien maçını stadyumda izledim. Fenerin stat atmosferini özellikle GS derbisinde yaşamanı tavsiye ederim.
Tshirte gelince bence gayet iyi. 👍 Umarım kazanmaya devam ederiz.
Normal siyah bir tayt giyebilirsin. Ardamı çok çok destekle 😀
ay teşekkürler. tribünden ardaya atlamamak için zor duracağım :D
Maça ben de gideceğim, Eskişehir gardan alabilir misin beni 😄
Tişört çok iyi beeeeeeeeeee aşık oldum resmen aşırı kaliteli yaaaa 😍
Kot şort güzel durabilir diye düşünüyorum. Şimdiden iyi seyirler
Siyah renk pantolon giy pantolon bolsa eğer tişörtü içine sok
Bence bunun yerine klasik forma tercih etmelisin altında gri esorfman ya da hafif bol bı bantolondar pantolon kesinlikle gitme tavsiyem
Bence forma giy fenerli kızlara ayrı güzel yakışıyor forma
Çek bir kot yeter işte. Gayet iyi olur
teşekkür ederimm
Rica ederim, iyi eğlenceler
Beyaz bir şort
teşekkürlerrr
Sütyen olucak mi altinda
Mavi skinny jeans giy. Hemsom 26 😍
Kot şort çek git
Şort gider 👍🏻
teşekkür ederimm
Rica ederim var mı şortun 😊
var gibi :D güzel durmuyor şortlar bende basenim var diye ama denerim
Kot bi şort olsa olabilirdi aslında. Etek basenle daha kötü durur üstünde tshirt olcak sonuçta
Taut gitin
siyah tayt olabilir
Müthiş seçim
siyah pantolon
Sarı tayt falan giy
Mini etek
ne renkk meselaa
Siyah ya da beyaz olabilir
Siyahh
Forma giy