
Herkes "O ne öyle, bebek kıyafeti gibi küçücük, 180 TL verilir mi küçük bez parçasına" diyor. Ama benim çok hoşuma gitti kumaşıı 😭🥺

Herkes "O ne öyle, bebek kıyafeti gibi küçücük, 180 TL verilir mi küçük bez parçasına" diyor. Ama benim çok hoşuma gitti kumaşıı 😭🥺
bebeğim tatlım cidden de verilmez yani hele bu devirde hiç verilmez onun maliyetini hiç mi düşünmezsin o kumuştan al terziye götür diktir daha çok ucuza gelir
ya ama nerden bulcamm kumaşş
nasıl nerde bulacam kumaş
ararsan bulursun çok yer kumaş satıyor
yani şöyle bakınca bildiğin eksik malzemeli küçük bez parçası evet ama milleti boş ver para senin zevk senin verirsin vermezsin senin bileceğin iş o
Cevap
73Cevap
Markette satılan uyduruk sözde fiber bez 80TL olmuş.
Başka diyecek bir şeyim yok bu konuda.
doğru valla
Gayette yakışmış sana iyi günlerde giyi.
teşekkür ederim
Yakışmış. Hayırlı olsun. Para değil senin mutluluğun önemli
<3 teşekkürler
Rica ederim
Normaldir biz iki gün önce birtakım baktım tesettürlü 3500 TL yazıyordu etikette geri çıktık direk
yuh o neymis sdlkjsladssad
Yani bence normal çünkü artık hiçbir şey gelmiyor verdiğin parayada değmiyor
Muhtemelen hiç alışveriş yapmayan birileri demiştir 😀
tatlım çevrendeki ''çocukları'' değiştirmelisin :) moda böyle bir şey
@ElCuco canın sağolsun bro :)
Verilir verilmez o önemli değil. Sen beğenip almışsın kime ne? Gayette yakışmış
Bence de komik ekonomik bir fiyat değil o kadar paraya gerek yok yani
Fiyat marka ve kumaşa göre değişiyor. Öyle uyduruk kalitede bir kumaş gibi durmuyor üzerindeki o yüzden fiyatı da makul bence.
teşekkür ederim içim rahatladı <3
oyy doğru söylüyosun aşkım
Crop fiyatı bahane, beni övün abazalar sorusu şahane
ülke erkeklerini ne iyi tanıyon
Amaç çok belli de iki üç abaza laf etsin diye bu kadar uğraş boş beleş kaşar işi. Yalnız şu @pehlivaan yorumu cuk oturmuş, zeka herkeste ayrı güzel 😅
Eski fiyatlara göre çok ama şu anda normal. Bence çok yakışmış güle güle güzel günlerde giy 🙋♂️
Kimin nedediginin önemi yok. Önemli olan senin beğenip alman sonuçta kendin için yaptığın bir şey. Var ki alıyoruz fakirler deseydin
180 e biz takım elbise giyoruz kız kör olmiyasıcalar
Yorumlara bakıyorum da genelde erkekler verilmez diyor kadınlar verilir diyor neden acaba 🤔
Pazarda kalitelileri 30-40 lira
işte onlar yıkandıkça kötüleşiyorr
bence hoş basic
kimseyi ilgilendirmez ki neye ne kadar para verdiğin çok düşünme bence
Sen sevdikten sonra boş ver kim ne dedi ise sen sevdin aldın onlara ne, yani
Arkadaşlar gerçekten birde. Ciddi ciddi cevap mı veriyorsunuz kızın amacı orada chromeun fiyatın değil kendini sergilemek fotoğrafta gördüğünüz zaten
Aynen öyle
kendimi sergilemek istesem türlü türlü fotoğraflarımı paylaşırım, crop için 180 TL çok mu diye soruyoruz. ne tuhaf kafalarsınız ya
Crop bahane, beni övsün abazalar diyor, yüzü gizlediğine göre leş yüzü muhtelemen
Senin hoşuna gittiyse ne güzel işte
Muhtemelen o yorumu yapanlar erkektir bu arada
O kadar da pahali değil canım. Fiziğinize de yakışmış , iyi günler de kullanın 🌸
valla beni de o diyenler listesine yaz :D kumas kucukdukce fiyat tavan yapiyor
Önemli olan senin iyi hissetmen canları cennete diğerlerinin
180 liraya onlar ne alabiliyormuş ki? Südyen kalmamıştır o paraya
180 tl su zamanda hiçbir şey ama daha uygunu trendyoldan bulabilirdin muhtemelen
kucuk ama kapattıgı hazine icin milyonda verebilirdim deseydin
Kaşar peynirinin kilosu 100 küsür lira olmş, bi kıyafet için 180 tl çok mu?
Bakış açın😱😱😱😱
🤣🤣🤣🤣🤣
Parası bu devirde 180 para bile değil ama ben aldığını beğenmedim
kız o kadar ucuza nerden buldun ya hemen konum ya da link istiyorum.
Gayet iyi bence yakışmış bu arada
Güle güle giy
Takma kafana söylenenleri 😁
Onlar gibi 30tlye crop mu alıcaktin? Gayet normal ve güzel
Yani kumaş olarak belki 10 lira maliyeti vardir ama piyasa olarak normal fiyati
Paran varsa vermen sıkıntı değil bence
kıyafete harcadığım paraya çok acımıyorum sonuçta sürekli giyiliyor
doğru aşkım çok sağ ol
Yani ben bunu 80 tlye alırım
ama onun kalitesi daha kötü olmaz mıı :(
Üstünde ki değil neyi sakladığının değeri önemli ve böyle birşeyi 180 TL saklamak bence az bile 😂 (sapıkça düşünmeyin)
aynısını hatta daha güzelini bilindik markalılarını 50-60 tl ye satıyorum :)
Sen beğendiysen sorun değil kimisi beğenmez ya da kıskanır.
Çok güzel olmuş kıskanıyorlar seni. Zaten 180 tl bedava bu devirde 50 tlnin değeri 5 tl gibi
Fazla ama bence yakışmış.
Paranın bir değeri kalmadığından uçuk bir ücret değil ne bekleniyor yani?
Biraz pahalı penye kaliteli bir kumaşsa olabilir omzunu açman çok çabaladığını gösteriyor beni beğenin diye yapmayın böyle erkeklerde bunun farkında.
Takma bu konulara. Sen hayatını yaşa
Hosuna gittiyse salla gitsin.
bence çok değil normal
180 in, 180 lik hali mi kaldı 😀
Çok güzel bence 180 bedava. Harika olmuş
kumaşın kalitesine göre değişir
Doğru bu arada max 50tl
Ama bebegim sen de zsten bebeksin ya :P
Gayet yakışmış, iyi bence
teşekkür ederim aşk kadın
yooo cok hoş durmuş 1000 tl bile olsa al sana yakışmış...
Bunun neresiyle dalga geçtiler arkadaşların sonradan görme sanırım :d
bence de fazla crop icin 100 un ustune cikmak sacma
Baya güzel bi kızsın ve sanada çok yakışmış bence değer
Gayet normal dir canım şu an ki duruma göre gayet uygun
180TL değil 1800 TL kurban olsun yakışmış
teşekkürlerr
Kazıklanmışssın
ama kumaşı iyi yaa
Gereksiz pahalı
burada 20 lira haklılar
ama onun kumaşı farklıdır ya
yakışmış gerisini boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?