Gri eşofman giyen kızlar hoşuma gidiyor? Sizce neden olabilir?

Bu aralar üstte tişört altta da gri eşofman giyen kızlar görüyorum. Çoğu fit oluyorlar, yüzleri de güzel çok tatlı oluyor; nedense öyle çok hoşuma gitmeye başladı birkaç gündür özellikle. O tarz kombinler kızlara çok yakışıyor bence. Hatta bugün taa liseden aşırı beğendiğim bir kızı gördüm. Üstte kahverengi tişört ve altta siyahımsı renklerde eşofman vardı ve o kadar yakışmıştı ki! Kızların istediği gibi güzellik algılarına uymadığımdan dolayı o kıza hiçbir zaman açılamadım; keşke boylu poslu ve yakışıklı olsaydım! Konu yine dertlerime geldi maalesef. Nasıl döndürdüm konuyu ama? Sldşcşcşcşi

Gri eşofman giyen kızlar hoşuma gidiyor? Sizce neden olabilir?
Cevapla