Kapalı mekanda güneş gözlüğü takmak sadece şovdan mı ibaret?

-
(13 Ağustos 2022, takılıryia, saat: 20:40).
Tamamen şov
Hayır belki özel sebebi vardır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kapalı mekanda güneş gözlüğü takmak sadece şovdan mı ibaret?

-
(13 Ağustos 2022, takılıryia, saat: 20:40).
Astigmat ve migren olduğu için yaz kış takarım. Ama bazı mekanların parlak ve led ışıkları görüntü kalitemi 240 piksele kadar düşürüyor. Her zaman olmuyor ama çok uykusuz kaldığım dönemlerde mecbur takıyorum.
Benim gözlerde ışık hassasiyeti var. Bazen çok ışıklı ortamda güneş gözlüğü takıyorum, takmak zorunda kalıyorum.
Evet bunu birkaç kişiden daha duydum mağaza ışıkları özellikle
Bugun yaptigim sey, gozume damla damlattim ve bisey goremez oldum saatler boyunca. Doktora gidip gelene kadar gozluklerimi cikarmadim markette bile. Deli sanmislardir shsjhs
Hshshs
Cevap
11Cevap
Evet şov bence
Aklıma poker oynarken günes gözlüğü takan kim kardashian geldi nxlzçcçxçö
Hshhshs
Belki özel sebebi vardır ona bir şey demem..
Lakin...
Gözlüğü gözüne değil de, başına takanlara "Şov" derim...
Degıl. Asırı ısıklandırma ozellıkle avmler de magaza ısıkları gozlerımı yorup doluyor. Rahatsız oldugum an takarım. Yaz da kıs da gozluk kullanırım
Sık kullanırım kışında kış gözlüğü takarim çünkü hoşuma gidiyo bi çeşit alışkanlık bağımlılık gibi düşün
genelde arizona kertenkeleleri ile kenar mahalle kezzolarında yaygın
Tuvalete montla gireni tanıyorum. Bunlar gayet normal geliyor...
uykusuzdur gözleri mordur veya ışığa karşı duyarlılığı vardır ya da cool olmak istiyordur
Kapali mekanlarda gozluk, sapka gibi aksesuarlar takilmaz
Bende bunu anlamiyorum. Yagmurlu havada takan var. 😉
Benim gibi gün ışığı güneşe florasan vb ışığa alerjisi olanlara böyle düşünürseniz olmaz.
Öyle bir özel durum var mı bilmiyorum ama belki unutmuş olabilir 😕🕶️
ben miyop + astigmat'ım güneş gözlügümü de ona uygun cam yaptırmıstım , cok sıcak ve günesli havalarda günes gözlügüm ile dısarı cıktıgım icin mekana girerken de onunla girmek durumundayım aksi halde cıkarırsam kimseyi göremem :)
Tarzıma aykırı.
Kapalı alanda bebek bezi değiştir
Bıdı bıdı yapma kral adam ol işime karışma
Işık da rahatsız edebilir
Miusa Sow
B şıkkı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?