Çok kararsız kaldım. Şimdi en güzel benim olmam lazım, o yüzden stres oldumm :/ Akıl verin lütfenn.


gayet güzel abartısız şık ve elbisenin görüntüsü gayet iyi tek merak ettiğim neden en güzeli sen olmalısın
Cevap
14Cevap
Daha sade giy demek istiyorum ama nasıl bir sadelik o da önemli.
Bence daha sade. Bu resmen ateş ediyor yakıp yıkar ortalığı
Anında ayrılır dahada yüzüne bakmaz.. erkek adamsa tabiki
Bence güzel ve uygun yani şık duruyor
Güzel tabiki sade olmıycaksın erkek arkadaşının doğum günü sonuçta
Bilmiyorum çokta hoşuma gitmedi iticiliği var hele o ayakkabı hiç hoş durmuyo 🥴
Güzel fakat yüksek topuklu ayakkabı daha exotik ve cekici olabilir
Ayakkabı değil ama kıyafet güzel bence
olmaz desek de bence giyer gidersin. iz
10 üzerinde 8 veriyorum
Çok şık neden olmasın
Denizde giyilen elbise gibi klasik
Öff süper geri vites yok. herkesi mal et
İyi bence
Güzel
Kissable feet , harikasın
Begenmedim
Kötü
Olur.
Süper yakişmış
güzel bu
salvar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?