
Tesettürlü birçok insan "Yıllardır tesettürlüyüm, ben böylesini bulamıyorum" diyor. Sizce nasıl giyimi?

Tesettürlü birçok insan "Yıllardır tesettürlüyüm, ben böylesini bulamıyorum" diyor. Sizce nasıl giyimi?
Adamın en azından bir tarzı var. Sıradan bi gömlek pantolon giyip çıkmıyor. Kilosuna rağmen yakıştırıyo yani evet belki tuhaf gelebiliyor insanlara ama bakınca tarz ve renkli görünüyor. Sıradan ve sıkıcı değil.
Herkese iyi geceler size bir sorum olacak ablamla 3. Sınıfa geçen yiğenim yüzünden kavga ettim konu şu; benim bir muhabbet kuşum var onunla ilgilenmek için kafesi yanıma aldım kapısını açtım elime alıstırmaya çalısıyorm yiğenim de yanımdaydı ben alacam elime diyip kuşu kafes için de yakalamaya çalıstı bende kızdım kuşu korkuttun bırak yapma dedim birkaç kez dememe rağmen dinlemeyp o an suratıma tokat attı bende koluna vurdum ve ağlamaya basladı ablam geldi bana kızdı noldu dedi kızına sonra bana surat yaptı küstü it gbi davrandın çocuğa dedi evime gidicem dedi ve ben anlatma açıklama gereği duyup konustm beni umursamayp evine gitti sizce kim haklı napabilirm
Bana göre çok güzel adam güzel ve çok iyi taşıyor yakışıyor adama gerçekten bu tarz kıyafetler taşımasını kombin yapmasını gerçekten çok iyi biliyor sadece şefliğiyle değil giydikleriylede konuşuluyor herkes bu kadar tarz giyinemez güzel ve iyi taşıyamaz tarzı sitili kombin yapması herşeyiyle çok iyi gerçekten
Somer beye aşırı kilolu diyorlar da ben öyle düşünmüyorum. Adam zaten 1 90 civarı. Kilosundan beklentiniz ne yani. 60 kilo mu olsun. E bu kilo ve cüsseyi kaldıracak kıyafet bulmak da zor. Büyük ihtimal özel dikim giyiniyor. Tarzıda farklı, ona yakıştırıyorum.
Cevap
86Cevap
Hint esintileri seziyorum , yaşam koçu gibi giyiniyor.
Tesbihleriyle derin bir tasavvuf mesajı veriyor, felsefik bir adam...
Size katılıyorum
Normal bence
Adam kendini Hintli sanıyor ya da soyu ordan geliyordur. giyim kusaminda kendini eski çağlarda sanıyor. zaten Masterchef te biraz daha yemek tadimlari yaparsa Balon gibi şişip uçacak aslında o tadimlar onu kesmiyor canlı yayın olmasa o tabaktaki herşeyi canı yrmek istiyor:))
Erkek adam erkek gibi giyinmeli küpe şu bu saçma sapan giyimler hoş değil kilodan dolayı çuval gibi ne bulsa üstüne giyiyor hali var tarz falan değil bu
Ay sacma misin kupe takmaz erkek adam diyosun ama dunyanin en cirkin herifi kupe taksa dunyanin en yakisikli adami ilur aninda ulan kupe cok hos bisiiiii tum erkekler taksin bence cok muko duruo
Somer kim
Tarzını konuşanlar kim
Elin herifinin tarzından kime ne
Bize faydası var mı
TV''de gördüğünüz ünlülerin hayatına somağınızı sokmaktan başka işiniz yok mu?
Bu adamın kıyafeti değilde geçen yıl sevgilisinin yaşı dikkatimi çekmişti 20 yaşında sevgilisi varmış diye duymuştum bir ara ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum çocuğu olsa çocuğu yaşında tövbe tövbe
Adam yemeyi de yemek yapmayı da seviyor doğal olarak da kilolu ve olan kiloyu dezavantaj değil avantaja çevirerek kendine bir tarz yaratıyor.
Kilodan sebep kapkara giyinmemesi gayet güzel bence.
O adam skinny giyse giyemez, slim fit tişört giyse giyemez, ne bekliyorsunuz? Kilosundan kaynaklı kendine bir tarz oluşturmuş olabilir... Ki gayet hoş. Ortada soytarı gibi dolanan adamlardan evladır.
Kendıme yakıstıramam zaten garıbım bence kilodan dolayı rahat kıyafet bulamadığından üstüne böyle şeyler atıyor.
Gıyım tarzı bana göre değil
birçok erkeğe göre değil ama ona yakışıyor <3
Öyle gormeye alıstın cunku ilk ne gorursen o kalır akılda
Somer Şef yemek sektöründe olmasa modacı falan da olabilirmiş. O potansiyeli sezdim kendisinde.
Yani bence gayet yakışıklı bir adam yakışıklı değil de karizma demek daha mantıklı netice olarak kilolu biri ama seçtiği kıyafetler kilosunu havalı yapıyor
Tarzı Konuşulması Güzel iyi anlam da ise sorun yok ama kötü eleştiri olarak konuşuluyor sa kendilerine baksın öyleleri Kendine Yakıştırıyorsa sorun yok beğenincd çok ta yakışmış ⭐👍🏻
Kendine yakıştırıyorsa yeter. Kim ne demiş ne etmiş zaten bağlamaz. Ben de kim ne giymiş ne giymemiş beni de ilgilendirmiyor. Kendi zevki saygı duyarım
Ben gayet iyi buluyorum farklı ve rahat adam bu şekilde giyinmek istiyor neden insanlar tarafından sürekli eleştiri yağmuruna tutuluyor
anlamış değilim ⚡️
Kilosu çok olduğu için fazla seçeneği yok. bence bunu abartmışlar. Takim elbise giyemez. spor asla ne giyecek başka 😂
doğru diyosunuz kendisi için başka çare yok sanırım :D
Yani ben o sekile baska bir şey yakıştıramadım. Varsa farkli giyim tarzi sunan beraber güleriz 😂
lkdalkjdlks dar giyse çok kötü durur ya
Siyah giyme toz olur eller duyar söz olur misali😂iyi formlar arada gülmek lazim🌷🙏🏼
Adamın kendine has bir tarzı var. Vücut yapısından dolayı herşeyi de giyemez zaten. Bence tarzı veya giydikleri vücut yapısınada uygun
O kadar kiloyu nasıl kapatsın çok rüküş giyiniyor. Onu yılın rüküşü seçtim. Tam bir Aptal tipi var bu kadar dikkat çekmese acun onu tv nin önünden bile geçirmez.
Lxpxpsldmaös
Amin canısı😂
Herkes eleştiri yapmış ama sizin kirli kalpleriniz gerçekten tarzı çok iyi herkes kendine yakışanı giyer yapar :(
kendisi kilolu biri bence gayet doğru bir tarzı var
bence de vücuduna göre giyiniyor çok önemli <3
ben çok beğeniyorum tarzını izlerken hep kıyafetine bakıyorum :D
ben de inceliyorum hepp :D
Bende beğeniyorum bu adamı ortadaki turunculu hariç güzel giyiniyor
Kendine has ve güzel giyiniyor. Türk tasarımcılara destek olmak için özel kaftanlar giyiyor. Kendisini her anlamda destekliyor ve tarz buluyorum.
Ben beğenmiyorum tarzını ama rahattır salaş giydiği için. Kendini nasıl güzel ve iyi hissediyorsa giyiyor adam güzel bir şey bu
Somer Şef beğeniyorsa giydiklerini biz de beğeniriz. Kimsenin tarzını biz belirleyemeyiz. Ayrıca yakışıyor giydikleri.
Adam kendine has marka.. imaj maker ı var.. o elbiseler sadece ona tasarlanıyor.. mağazadan gidip alamazssın
Kilosuna göre gayet güzel ve modern giyniyor. Kilosuna uygun kendi tarzını oluşturmuş bence gayet iyi.
Ben çok beğeniyorum, tarzı kendisine has. Moda diye giyinmiyor en azından.
Enerjisi, dış görünüşünü fazlasıyla dolduruyor.
Ben begeniyorum ya 😄
bence mükemmel bende bu şekilde giyinmek isterdim
sizi tutan nedir :D
adamın giyiminden bizene. sanatkarlığına odaklanmak gerekiyor. millete goy goy yapacak malzeme lazım.
Hshhss instagram da biri sefamerveden giyiniyor herhalde yazmıştı yoruma. Çok gulmustum yaa😂😂
hahahah ben de gördüm onu :D
Millet harika ya. Kafalar zehir 😂😂
Terziye gidip diktirebilirler, iki parca bisey el becerisi olan herkes dikebilir
önemli olan yakışması :D
farklı ve güzel bir tarzı var ben beğeniyorum giyim tarzını
evet diğerlerinden farklı <3
Sevamerveden giyiyor sanırım 🤣🤣🤣 neyse bu günkü bölümde biraz kisaltmis 🤣🤣
Derken?
orada yazmislardi bgn
Ya abi benim yengem kapalı ya irfan hep sipariş veriyor 🤣🤣🤣
Abi derken 21 yaşındayım bn :(
Bilemem ki Twitter kullanmıyorum ben 🤣🤣
Lafın gelişi öyle yani
Okadar kilon olursa mecburen kapatirsin amac kapatmaksa sekilli kapatiyo🤣
Göbeğini iyi tesettüre almış. Şişmanlar cehenneminin ateşinden ne kadar korur bilemem tabi.
Sholin okulunun deli öğrencileri gibi giyiniyor sürekli, keşiş olup dağa çıkacağına yemek yapıyor
Hiç beğenmiyorum genel olarak yakışmıyor giydikleri
kilosu sebebiyle böyle tercih ediyor sanırım
Kilolu biri için ancak bu kadar iyi giyinebilir. Giyim tarzı çok iyi
Çok kilolu olduğu için başka seçeneği yok...
kilolu olmasina rahmen şefime ne giyse yakışıyo valla
*rağmen
Ben hos buluyorum adamin kendine yakisdirdigi okadar belliki ondan absürt de durmuyor
Bazen tarz buluyorum bazende babaannem gibi giyiniyor
Herkes yapsa yakışmaz adama yakışıyor adamda yakıştığını giyiyor önemli olan edepli olmak
En azından farklı bi tarzı var göbekli olduğu halde
Bence tarz duruyor, kötü de olsa bir tarzı var jsjsjsj şaka ya cidden beğeniyorum
Bence çok tatlı wodmlwdöwl farklı yani ama şirin duruyo adamda
Ben çok beğeniyorum Aynı zamanda da yakışıyor giydikleri kendine
Büyük bedenler güzel giyinemez algısını çok güzel yıkıyor 🤌🏻
Ben bayılıyorum tarzına özellikle aksesuarları çok güzel.🥰
Ben sevdim marjinal takılıyor işte adam sjdusbe
rahip gibi giyiniyor hocam bu kıyafetle namaz kabul olur mu
Adamın kendine göre bir tarzı var kendi beğeniyor ki giyiyor
Kendi fiziğine uygun giyiniyor, kendine has da bir tarzı var bence kötü değil.
çok güzel biz tesettürlüler böyle kıyafetlet bulamıyoruz
Bulamazsın çünkü özel diktirir o
Kilosuna göre iyi bir tarz ve muhtemelen hepsi özel dikimdir.
BENCE güzel değil. hatta güzel giyimle alakası bile yok. italyan olan bence iyi.
Yani kendine göre değişik bir stili var ona yakışıyor
Adam müthiş tarz.. Ne giymiş diye baktığım gün sayısı yarışmayı merak etmemden fazla..
Çok doğru bir tespit böyle şeyler bulmak kolay değil şu anda. Tesettürlü akrabalarım var benimde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?