Biraz abartı değil mi Duygu'cum :D Ben giymezdim biraz alakasız duruyor 


Oldukça güzel giyerim. Ben abartı bir şey göremiyorum. Amacına uygun olarak giyerek sahil yakınındaki yerlere bikinimle gider tekrar sahile geri gelebilirim.
Cevap
12Cevap
Çok güzel bence
Bence güzel duruyor renkleri güzel zaten fiziğide mükemmel bence çok güzel olmuş.
bence abartı değil güzel
Gayet şık duruyor bu arada
Seksi gacı kim ne derse desin.
Sayenizde Manken fiziği fobisi oluştu artık bende.
Nolmuş ki
Alakasız duruyo evet ama yakısmıs duyguya
Sade ve şık giyerdim
Normal
Hatun fena
Oldukça hoş giyerim
Kötü
Nolmuş ki
Giyilir
Disco topu gibi
Bu kim
Güzel bence
Güzel bu giyerim
Evet giyerim
Gayet güzel
Güzel durmuyor ya
çok güzelmiş
Aleyna abla giyer
meşhur mu bu kadın
İddiada bahis yüksekse giyerim. d
Kızın fizik mükemmel aga
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?