Merhabalar Herkese🌸

Kylie Jenner'ın giydiği kıyafeti tercih eder miydiniz?😅

Merhabalar Herkese🌸

Kylie Jenner'ın giydiği kıyafeti tercih eder miydiniz?😅

Bilmem sevgilim olduğunda da bu sıcakta böyle sarılmasına pek müsaade etmezdim. Sarılma anlık olarak iyi de sürekli sarılma nedir ya. İnsan boğulur, böyle elbise de insanı boğar.
Benimde yalnızlık kıyafetine ihtiyacım var ama böyle değil
Beğenmedim ben olsam giymezdim ama kendine yakışmış
Cevap
9Cevap
Kendini koruma altına almış sanki kim tasarladı bunu çirkin
Sürekli yalnız olduğumuzu yüzümüze vurup durmasalar keşke kxjdj
Etmezdim aşırı saçma görünüyor baskı olsa neyse yastık gibi dolgu saçma olmuş
O daha çok sevgili olmayı beceremeyenlere yapılmış kıyafet
Sevgili ariyan dost ariyan olduda bizmi hayir dedik :)
Hayır hiç guzel degil.
Allah uzak eylesin 😂
Gerek yok. Yastığa sarılırım daha iyi..
Kıyafet işte delillendirmeyin şunu 😃
Erkekler için olanı var mı 🤪🤪
Ne güzel kadın ya keşke benim olsa.
kıyafetin rengini beeğendim tatlım
Boşta kalan varsa dolduralım 😂
Begenmedim
Ah bu kadına aşığım❤️❤️ güzel olmuş
oha berbat
Gayet şık özgür bir havasi var
Ne kadar sacma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?