Kaş:
Göz:
Elmacık kemikleri:
Çene yapısı:
Burun:
Dudak
Buyrun bunlar nasıl olmalı söyleyin
Göz:
Elmacık kemikleri:
Çene yapısı:
Burun:
Dudak
Buyrun bunlar nasıl olmalı söyleyin
Niye herkes dis gorunuse bakiyo iste herkes bundan kaybediyo sen once kendine bak sonra insanlari elestir begen begenme ne bu ozguven herkeste anlamadim
:D Tek kaşlı tipine bakılmayacak biriyle evlenir misin?
:D flozofumuz :D ya bir git dedi :D
Sükrü Özyildiz modakentin.com/.../en-yakisikli-turk-erkekleri-11 :(
Buda bana benziyo needen bütün yakışıklı erkekler bana benziyo :D
https://i.hizliresim.com/XYXg37.jpg bir yorumlayin kriterlere göre burnuma laf etmeyin
annem karadenizli 😃😃
:D İyisin burun karizmarik takma saçları uzat kaşlar biraz şekilsiz ama olsun o kadar dimi :D
:D Tamam olsun amaa uzatırsan belli olmaz gözler güzel dudak elmacıklar çene iyi burun karizmatik kaşlar o kadar iyi değil kafa yapısıda 10 üzerinden 7
Cevap
6Cevap
Kaş: orantılı ne kalın, ne ince ve dağınık olmayan.
Göz: renkli göz severim. belki biraz çekik
elmacıklar çıkkın olsun ama büyük bir yanak nayııııır
çene: zayıf, narin bir çene
yüz: ince uzen bir yüz
burun: yüz ile orantılı
dudak: biraz dolgun
Kaşlarım aynen dediğin gibi ce güzel şekilli gözler renkli ama kahve rengi :D elmacık hakkında dediklerinin hepsinin aynısı :D çenede aynen hatta gamzeli çene burun birazcıcık büyük Furkan Palalıyla aynı boyutta dudaklarımda dolgun birazcık :D
o zaman hemen evlenelim
Furkan palalı da yakkışıklıymıştı :D
:DAdam benim akrabam ama uzaktan yakın olsak ölürdük sanki :D gel evlenelim gitsin :D
sen beni beğenmezsen ya? :D
:D Gizliden çık bakalım istemeye gelcem bir görelim :D
takılıyorum ben :)
:D Yok ben zaten istemeye gelcektim :D bbende takılıyorum dostum böyle espirileştiğim insanları çok severim üzmesinler onları :D
hayır yani gizliden çıkmam anlamında demiştim takılıyorumu :))
üzmemek?
:D faceden bir espiri diyelim
aktif kullanmadığım için :/ neyse size iyi geceler...
:D İyi geceler
yakışıklı erkek nedir biliyor musun? şöyle bir gülümsemesiyle, bir bakışı ve sözüyle kalbini yerinden çıkartacak olan adamdır yakışıklı olan...
:D bir kızla bakışmadığım dakka olmadı yeterlimi :D her gün baya kızla bakışıyorum ama bakışma var işlev yok bende sadece bakışma ://// düşün ki bazen 9-7 kız birden deniyorum :D
Ya o degisir ki tek tip yakisikli olsa dünyadaki sayilari cok cok az olurdu yani soruya güldüm acikcasi
Bayanlarda öyle ama çok çok çok az değil
Yo oyle degil
Bayanlarda tamamıyla öyle zaten bak megan fox angelina jolie adriana lima hepsinin her yeri bir birine benzer bütün güzel bayan ünlülerin
bir tek onlarla mi sinirli sanki? Bir suru guzel var hepsi farklı birbirinden. Illa unluleri dusunme cogu estetikli zaten belli sekillere giriyorlar
beyaz tenli orta boylu zayıf normal kiloda, kumral kahverengi gözlü uzun bacaklı güzel elli
Estwtik felan mı olcan napcan :D
:D Hayır hiç ihtiyacım yok sadede merak ettim bütün yyakışıklı denilen erkeklerin hepsinin her yeri farklı :D
:D Ama Brad Pittin yakışıklı olduğunu herkes kabullenir :D
:D Tamam bana kusursuz yakışıklılığı anlatır mısın
:D Benim bir tek burnum biraz büyük ama nerdeyde bütün dünya yakışıklılarının büyük çok büyükte değil ölçüler Furkan Palalıyla aynı zaten akrabam :D ama gerisinde kusursuzum
D: Zaten koydumda soruyu gizli sormak istedim benimle ilgili baya bir soru var burada çogu olumlu yönde %90ı olumlu
Estetik mi olcan dostum.
:D Hiç ihtiyacım yok öğrenmek amaçlı sordum
Erkek dedigin esmer olur valla
Gençler sakin kavga etmeyin
tamda beni tarif etmiş :P
Birazda sen kendini tarif et :D
:D Bırakalım bunları şimdi
Dünyanın en yakışıklı erkek sıralamasına bakıyorum hepsi birbirinden çook farklı
Kendim için yaptım % 90 gibi bir oranlar çok iyisin dendi
:D Sor bir soru burada niy eben yapıyom hacı :D
Saç göz tip kanka :))
Saçım şekil önümden çekil ;) bakışlar desen bakışımla ateş ede bilirim :) ama erosunkinden
:D Bir kap yerinde 10 birbiriyle sıkı arkadaş olan kızı birden tevladım ama evet bende öyle düşünüyodum olmadı şu anda bizim okuldaki bütün kızlar arkadaş bnları yürütemiyom direk arkadaşlarına soruyolar herşeyi o yüzden yakalanıyom
gonlumuz sahibi kim olursa onun gibi olmalı..
benım gıbı olur :D dersem nolur acaba
Evine ekmek götürüyorsa ondan yakışıklısı yoktur
Sakallı ve esmer olsun yeter
:D sakal niye yani sakalı herkes bırakır ama herkes yakışıklı olmaz
:D Esmerim sakal bırakçak yaşta değilim kara kaşl kara gözlüyüm ki bakışlarda beni yene bilecek ünlü ünsüz daha hiç görmedim :D burun Furakn Palalı gibi Dudaklar kalın canlı renkleri var ve şekilli çene çıkık çenemde gamze var gamzeliyim her yerimde gamze var :D elmacıklarım biraz çıkık :D nasılım sence diycemde resim at diycen :D
:D Çekinince atıym çok resim çekinen biri değilim yakışıklılık yarışması için çekçekler artık ordan araklarım :D
Tolgahan sayisman gibi olmali kisa ve net
Çok yakışıklı adam ve bana benziyo :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar