185 altı erkek mi olur? 175 altı kadın mı olur? Bunlara erkek kadın demek doğrumu?
Bunlara ne dememiz lazım?
Bunlara ne dememiz lazım?
ben bir 180 nimm :)) 175 altında kalnlarada yer fıstığı dimek lazım :))
28 gun onceki soruyu nasil buldun :)
:Dndndn
:;; (( )):"": :;;;:(((
Cevap
3Cevap
beyin tatile çıkmış kalan parçalar nasıl çalışıyor bilmiyorum
155 in ve bir KADINIM,180cm altındaki bir erkekte ERKEKTİR. bu sorular hangi kafayla yazılmış. okuyun kardeş okuyun, okuyun gelişin, cahillikten kurtulun
senin gibi kendini beğenmişlik g*t kalkıklığı olabiliyorsa o da olur ;)
Erkek kadın boyla değil cinsel organla ilgili olduğu için denir 😉 kapişş
155 misin
1.72 😁
eminim öylesindir
Ben sana bişy öğretmeye çalışıyorum sen alınıp kendimi savunduğumu zannediyorsn 😆😆
Bir kendini beğenen salak daha kendini bir b*k sanan mal daha karşımızda arkadaşlar:)
Bir hobbit ile karşı karşıyayız arkadaşlar sakin olur havlar ve gider
Xper mi lazımdı? Troll kokan sorular bunlar.
Oha boka bak ya bide beni alt sınır yapmış. :D
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?