Erkeklerin zincir kolye takması çekici mi yoksa itici mi duruyor sizce? Beğeniyor musunuz?

#EdaModaStil 𖣔ℰ𝒹𝒶𝓂ℯ𝒹𝒶𖣔
Erkeklerin zincir kolye takması çekici mi yoksa itici mi duruyor sizce? Beğeniyor musunuz?

#EdaModaStil 𖣔ℰ𝒹𝒶𝓂ℯ𝒹𝒶𖣔
Hem cinsilerim kadın gibi davranmaya çalışıyorlar ben anlamıyorum.. Kolye takan mı dersin bileklik takan mı.. Ağda yaptıran mı.. Kaş aldıran mı.. Tayt giynen mi.. Fok balığı gibi konuşan mı.. Şekilden şekle giriyorlar.. Açlıktan nefesleri kokuyor ceplerinde üç kuruş yok. Ama starbuktan bir kahve alıp saatlerce oturuyorlar. Sırf kız düşürecem şekilden şekle giriyorlar..
Çok özür diliyorum bütün takan arkadaşlardan ama iğrenç. Asla asla takmam. Takacaksanız da biraz daha uzun bir şeyler takın (muskaya benzer) resimdeki gibi tasmaya benzer kolye takmayın. Yani fikir beyan ettim sadece.
Şimdi çok objektif bir yorum yapacağım;
Hem kolyenin modeline, hem de takan kişiye göre değişir.
Erkeğe göre değişir :) sokaktaki cılız mehmet takarsa itici, ama mesela french montana takarsa çekici
Cevap
42Cevap
Bence seven takabilir
Erkekler komple itici duruyor edameda abla. Avratlar iyi ki var.
Çok itici kıroların en başı 😂
İllaki bir aksesuar takılacaksa buna saat derdim. Erkeğe enfazla yakışan budur. Ha birde ne çok küçük nede çok büyük olacak şekilde yüzük derim.
Saat dahil hic bir aksesuar takmıyorum. Hepsi beni rahatsız ediyor. Ne kadar az aksesuar, o derece rahatlık bana göre. En büyük kıroluk da zincir takıp, üstten göbeğine kadar düğmesi açık gezenler.
Kadınların o kadar aksesuarı varken erkeğin sadece kol saati yüzüğü ve olsa olsa kolyesi olur. Ben yakıştırıyorum hayatım ❤
Bazılarına yakışıyor, bir de kıyafet seçimi de önemli. Eskiden bir ara ben de takmıştım, yeniden deneyebilirim 😁
Bak güzel soru şöyle diyim bu bence değişiyor bazısına baya yakışırken diğerinde çok absürt kaçabiliyor

Takıyorum, severim de.
Cok abartı olmadığı sürece. Sıkıntı değil bence benim oğlumda takıyor çünkü 😘
Genelde itici buluyorum ama bazilarinada yakisiyor nadirde olsa Yakisikliysa adam hoş geliyor yani
İtici erkek adam askeri künye harici boynuna bir şey takmamalı
Bazısında güzel durmuyor bazı hemcinslerimde iyi duruyor kişisine göre
Bence çekici bana göre ama tabii ki gümüş renginde altın rengini pek yakışmıyor.
Zevk meselesi kimine göre çekici kimine göre itici ben kolye sevmiyorum
bana pek çekici gelmiyor erkeklerin kolye ve küpe takması ama bilekliği yakıştırıyorum
Yakışına yakışıyor ama yine de pek hoş değil bence.
Erkeğe güzel ve farklı bir hava kattığını düşünüyorum
İyi görünen bir erkekte çekici olabilir pek umrumda olan bir detay değil 😃
Yani Ne ne çekici ne itici Gümüş olduğu sürece sorun yok
Abartanlar oluyor, tasma gibi duruyor. Ben hiç takmam
Erkek takmaz, takmamalı. Bu benim şahsi fikrim. Takanlara da saygılıyım.
berbatlar ötesi erkeklerde hiç sevmem kolye küpe bileklik yüzük gibi aksesuarlar
Ne çekici ne de itici bir durum. Kendisine yakıştıran takıyor
itici demek istemiyorum da hoş bir görüntü olmuyor lakin çekici değil bunu söyleyebilirim
Bir kolyenin insanı itici veya çekici yaptığını düşünmüyorum
Ayrı bir hava katıyor. İtici buluyorum diyen kızların hepsi bakire onlar ne anlar 😂😂😂zincirin yeri ve önemini jssjsjjs
Sx yapanlar zincire önem veriyor 😄şuana kadar beğnemeyenini görmedim
Diğer takı ve giysilerle olan uyumu, kombinasyonu sağladıktan sonra sıkıntı yok bence. Halhal da taksa çekici olabilir.
Ha şahsen bu kombin işleriyle uğraşamam, tişört pantolon yeter. Saç baş da düzgün olsun, işimize gücümüze bakalım.
Zincir kolye takan erkek görünce bu benden küçüktür diyip kafamda eliyorum
hiç sevmiyorum belki ama belki ince ve gümüş rengin de olursa olur ama bazıları var 3-4 parmak kalınlığında altın renk takıyorlar bide şey gibi kıroyum ama para bende hahahahaa
zinciri kekolar taktığı için takmam ama normal kolye severim
Kızlara nasıl geliyor bilmemde erkek olarak bana aşırı itici geliyo
Yani yakışıklı bir erkekte seksi durur ama tatlı bir erkeğe pek gitmez 😄
Gümüş ya da siyah renkli zincirleri takarlarsa çok çekici buluyorum şahsen😍😍
Bazılarında güzel duruyor bazılarında değil yani tipine göre
- Çekici
- Evet, beğeniyorum.
Bazılarına yakışıyor kimisinde kanka gibi duruyor
Herkese yakıştırmıyorum
2000 ler başları çekiciydi şimdi aşırı itici
Bana neden çekici geliyor fjfjgg
Aşırı sinir bozucu duruyi
Fazlasıyla itici
Ben takmam rahatıma düşkünüm kol saati bile takmam
Hiç takmadım. 🙂 Seven takıyor.
Çok kekoca geliyor bana
Çekici mi itici mi bilmiyorumda takmadım, takmam.
Çekici mi bilmiyorum ama kendime yakıştırıyorum.
Erkeklere takıyı yakıştıramıyorum
çekici duruyo yakışıyo
Bazılarına yakışıyor.
Maganda metro erkek modeli
Takana göre değişiyor
Abartı olmadıkça sorun yok
Gümüş kolye seviyorum arada takarım
Ince kolyeyi anlarımda kalın kolye nedir abi köpek tasması gibi
Ben itici buluyorum maalesef
Bana çok seksi geliyor zaafım var sanırım
Bana itici geliyor.
Simdi yakıştırması na kimisine göre degisir
takana göre değişir ya ama beğenirim
Takan kişiyi bi görmek lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?