AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
bi yere bi kitleye veya bir modaya uyma kaygisi olmayam kafasina gore takilan guzel kadinlar genelde.
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
kapali acik konusu degil aslinda. tarz cekicilik iave ve gorunum yarattigi algi ve his. olay bu.
Bütüne bakmak lazım edepten mi giyiyor yoksa vajinaya kadar yırtmacı varda dökümlü kıyafetle dikkatmi çekmeye çalışıyor
Yırtmac çok az severim öbür türlü rahat edemem mesela bi elbisem vardı boyundan bağlamalı giyiyodum boynum agrıyodu terziye verdim askılı yaptırdım ben rahatlıktan dolayı giyiyorum galiba bi de cekici duruyormuş gibi geliyo
Bacaklarındada bir sorun yok diye giyiyorsan normal düşünürüm minililerden daha çok dikkat çekiyor
Neden daha çok dikkat cekiyo mini bana çok basit geliyo ne bileyim
Giyinik kız görmek artık dikkat çekiyorda ondan acaba bu neden bikiniden devşirme kıyafetle gezmiyor diye 🤣
Bu kıyafetler açık degil mi sence ben bynları giyince de bakıyo erkekler nedense
Açıkta diğerlerinin yanında kapalı sayılır, birde kıyafetin deseninde tutta başka faktörlerde var
Uzun giyince nasıl rahat ediyorlar diye düşünüyorum
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
Onu bilmem ama uzun ve kapalı giysiler hiç bana göre değil canım
çok tatlı oluyorlar. dekolteden daha çok ilgimi cekiyor
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
Ben çok seviyorum ama buna bile seksi diyip abazalık yapan o ç ler var
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
Evet bende arada bunları giyiyorum ama bakıyorlar açık giyinince baktırmak için giyiyorlar diye düşünenler kapalı giyince de bakılmasını istemiyorlar diye düşünse ter temiz bir iş olur aslında ama onlar hep bakıyor açık giyinen de böyle çamur atıyor
Aslında harbiden daha seksi duruyor sjsjs
@kafeinsiz abaza sapık herifin tekiyim deme de
Bir şeyi beğendim diye niye sapık oluyorum ben.
O halde sen de sapıksın. 😒
@kafeinsiz beğenmek farklı seksi diye cinsel anlam yüklemek farklı iğrençliğini meşrulaştırma
kalem etek bazılarının fiziğine güzel yakışıy0
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
evet n0rmal bakmaları bende bakıyrum 🤭sadce açık kıyafet değil fiziği gösteren kapalı bi kıyafette kadını çekici yapabiliy0r
Kesinlikle acayip arzulatici kışkırtıcı ve davetkar buluyorum ben bu şekilde uzun etek giyen kadını
Mesela şu alttaki kadının sen olmasını isterdim
Üstteki sen misin yoksa
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
Üstteki sen misin
Hangisi sensin yavrum?
Hangisi
bir şey düşünmemiz mi gerekiyor , bu da bir tercih işte
Düşünceden ziyade insan kendine yakışanı giyinmeli...
Elbise güzel ama içindeki vücutta ondan daha güzel, şansın ve bahtın açık olsun
Kesinlikle kadında en iyi giyinme tarzı bence.
Bir şey düşünmüyorum. Ben pek giymem rahat edemiyorum.
iki fotodaki kızlar çok hoş ve seksi bence elbise yakışmış
dişil enerjileri yüksek olduğunu duşunuyorum. tabiki bacak kılları görünmesin diye giyinenler hariç
kimileri hem kendi vucuduyla hem diğer kıyafetıyle guzel kombinliyor kımısı de herkes gıyıyor ben de gıyeyım modunda dışarı çıkıyor
İlk foto daki sen misin göğüslerin çok dikkat çekici ondan bakıyolardır 😋
Uzun elbise etek giydiğini düşünürüm herkesin kendi tercihi ne var bunda
Alttaki normal usteki değişik bir tarz
Nasıl değişik?
Sanki o tişörtun hakkı o elbise değil gibi short mu desem öyle bir şey
Onun üstüne ne giyilmeli peki
Knka buna ancak kendi renginde bir şey giymen lazım bence ben anlamam böyle şeyleri görüntü açısından değerlendiriyorum
Aynı renk üst çok bogar kyafeti
Knk yazlık kıyafet dediğin üstü askılı gibi olur altıda renkli çiçekli açık olur senin şu eteğe bakınca zaten buna ne giyilebilir ki koyu bir renk ve çok uzun en azından dizinde bitseymis
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
O normal zaten bakarlar knk
Uzun etek kadına en çok yakıştırdığım kıyafet
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
Uzun etek baktırır ama. Çok çekici gösteriyor.
Çok beğeniyorum aslında
Bence hoş 🤷♂️
Uzun eteğin de güzel tarzlısı var
Aklıma Avrupa Yakasından Makbiiiile geliyor
üstdeki sensin heralde knka
Modaya uygun bir tercih
Benim tercihim uzun etek giyen hanımlar olur
Yandan yırtmaç olunca baya hoş oluyor.
Güzel oluyor yani yakışıyor.
teecih ve zevk meselesi
Bence gayet güzel oluyor
Uzun giymek istemiştir
Uzun etek giydiğini düşünüyorum
Duygularını bastırmış biri
En iyisi bence
Bişi düşünmüyorum
Uzunsa yırtmacı bol olmalı
Güzel buluyorum hanımefendi
Yakıştıysa yakışmış diyorum
kasa büyükse daha bir başka oluyor
Çok güzel oluyor beğeniyorum ya 😊
Beğeniyorum güzel kombinleniyor ve güzel duruyor
Uzun elbise giyindiğini.
ne düşünmemiz gerekiyro?
şık yok mu?
Fantazimdir kendileri...
Birinci olan seksiymis
ilk resmin kafasını merak ediyorum
Bişey düşünmüyorum doğal
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
Türk erkeği timsaha bile yürür o kıvama gelmiş
Çekici ve güzel duruyor.
Üstteki sen isen çok iyi duruyor bu arada.
Kapalıyım açık olsaydım da böyle giyerdim.
Alttaki gibi mi
Üstteki gibi mi
Üstteki kız çok iyi kim o?
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
hoş bence
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
boş ver onlar her şeye bakar
Bırsey dusunmuyorum kanks
hiç bir şey yakışan giyiyor
İçini merak ederim
Neden 😊
Sanane
😄😄😄😄
Bazilari cok seksi oluyor
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
Yani burdan açıkça anlqtamıyorum ama kalcanın sallantısı güzel oluyor xkdkdkkdd
gayet üsturuplu hos
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
bakarlar illaki ama bi mini giyenle gögüs dekoltesi olanla sana bakması kıyaslanamaz
Ne fark var
fark söle onlara daha cok bakarlar sana sen oldugun icin onlara baska bisey yapmak istedigi icin
Bsna da öyle bakıyorlar bak ilk fotoda üst dar ya göğüslerim belli oluyo mesela ona bakıyorlar ama baktığında kıyafet kapalı
ama senin gögüsler iri ondandır
Daha iyi
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
Çekicisin demekki
Yeşil efso
2. Mi? Nasıl bi tarz sence
Üstü yeşil olan
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı kıyafet yani
Onun sebebini şimdi burada söyleyemem
Fazlasıyla hoş
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek
Etek ve elbise kapalı da olsa kadını hoş ve çekici yapıyor
Hoş görünüyor
Ben bunları giyince de bakıyo erkekler nedense aslında kapalı giyiyorum yani baktığında upuzun etek