Renkli kombinleri seviyor musunuz yoksa risk almaz mısınız? Ben çok seviyorum rengarenk olmayı :D

Seviyorum, kullanırım
Hiç risk almam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Renkli kombinleri seviyor musunuz yoksa risk almaz mısınız? Ben çok seviyorum rengarenk olmayı :D

Renk severim ama genel olarak yaptığım kombinlerde uyumlu ve aynı rengin farklı tonlarını kullanmayı severim. Her parçada birbirine zıt ve aşırı rengarenk şeyler giymekten hoşlanmıyorum.
Yaz, kış fark etmez. Cıvıl cıvıl renkler hoşuma gidiyor. Üniversite zamanı yurttaki kızlar da kazaklarımın renkleri için öyle derdi. Sürekli siyah, sürekli siyah giyenler ruhumu daraltıyor bir yerden sonra.
Cevap
2Cevap
Seviyorum kullanırım
siyah renge aşığım vazgecemem renkli seyler sevmıyorum
Çok çok severim ya cıvıl cıvıl
Tasarımcı olarak renk tabikiiiiiiiii
sevmiyorum
Hiç sevmem şekerim
Bazen.
bazen severim
Bence olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?