1910-1940 yılları arası kadın ve erkek modası hakkında ne düşünorsunuz?

Vintage modasının bir çok kişi tarafından yanlış anlaşıldığını düşünüyorum... Genellikle vintage modasını benimsemeyenlerin asıl sebebi 70'lerdeki ispanyol paçadır. Tabii ki bu sadece erkekler içindir, kızlarımız hangi dönemden olursa olsun seve seve giyerler. Erkeklerimiz ise bir başka.
Beğeniyorum ve tekrardan moda olmasını istiyorum.
Sadece beğeniyorum
Hiç beğenmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
1910-1940 yılları arası kadın ve erkek modası hakkında ne düşünorsunuz?
Cevapla