Annem kışın pantolon altına tayt giymem için baskı yapıyor, çok kötü gözükmez mi?

Kısın cok hasta oluyorum diye annem kat kat giydirtir kötü durmazmı sizce
Annem kışın pantolon altına tayt giymem için baskı yapıyor, çok kötü gözükmez mi?
Cevapla