Ayak nummaram 36,5 ve doğru düzgün ayakkabı bulamıyorum ya büyük oluyor ya da küçük, öneriler?

selam topuklu ayakkabı giymek istesem 36 sıkışıyor 37 ise büyük oluyor. Bende küçük alıyorum ve bi şekilde ayakkabı büyültücüğü ile büyültmeye çalışıyorum. Ayaklarım bi ara şişti baya bende umursamadım. Sonra daha dikkatli olmaya başladım. 36.5 beden topuklu ayakkabı baktığımda neredeyse hiç bulamıyorum. Benim ayağımım uzunluğunda çok kadın var sanırım? Siz napiyorsunuz bu durumda?
Ayak nummaram 36,5 ve doğru düzgün ayakkabı bulamıyorum ya büyük oluyor ya da küçük, öneriler?
Cevapla