Kızlar, Sık sık kadın çamaşırı giymek istiyorum. Çok mu kötü bişe yapıyorum ya?

Öncelikle eşcinsel felan değilim. Yadırgamayın lütfen
Kızlar benim haz aldığım mutlu olduğum bi şey var. O da kadın çamaşırları ve bazende elbiseleri giymek. Özellikle sütyene aşırı ilgim var. Çikolata yerken aldığınız bir mutluluk varya işte sanki onun gibi bişe benimkisi. Bağımlısı oldum sanki. Taktığımda mutlu hissediyorum. çok kötü bişe mi yapıyorum?
Kızlar, Sık sık kadın çamaşırı giymek istiyorum. Çok mu kötü bişe yapıyorum ya?
Cevapla