Hani nerde o yeşilçam da ki "fakir ama gururlu gençler" :D


Sevgilimin eski sevgilisinden kalan tişörtleri saklaması bana karşı yapılan bir saygısızlıktır. Bırak giymeyi o tişörtleri gördükten sonra ilişkiyi kesinlikle gözden geçiririm. Bu durumu kaldırabileceğimi düşünmüyorum
Cevap
11Cevap
İnsan kendini ancak bu kadar ezebilirdi
Giymezdim
Böyle saçma şey mi olur sevgilisinin tişörtlerinin onda işi nee
1-eski sevgilisi olan biri ile çıkmak istemem
2-ne arıyo o tişörtler hala orada der ayrılırım sorgu sual dinlemeden
3- o tişörtleri de o arada ateşe vermiş olurdum
Eski sevgilimin bile aldığı şeyleri parçalayıp yakıyorken asla böyle birşeyi yapmam
Ya satarim ya da ihtiyaci olan birine vererim. Ne gerek var evde tutmanin. Kedisiyle birlikte esyalarida gitsin
Eski sevgilisinden kalma şeyleri neden tutuyor? Ayrılırım ben.😃
Anlamadıgım sevgilimin eski sevgilisinin niye hala esyasi var sevgilimde. Cinnet gecirttirecekler bana😂
Eski sevgilisinden kalan tişörtler varsa ayrılırım.
giymem. zaten hala onları saklıyorsa da bir problem vardır zaten
Ateşten gömlek dedikleri bu olsa gerek
Çıplak gezmeyi tercih ederim
Yemen Cankan Beye 1 Tişört de benim eski sevgilimden
Sesli güldüm yok öyle gururlu gençler nartık 😄
Bu genişlikle sana kriz ne der aslanım be
Giymem hepsi çöpün dibini boylar
Anı yaşıyorsa demek. :D
Beni sinirlendirmeyin
Benim sevgilim böyle şeyler yapmaz 😅
O tişörtleri ona kefen yaparim ne giymesi
Saklaması hata olur sonunu getirir yani ne giymesi
Hayırr o tişörtleri alsın öhöm öhöm :) atsın yanii
O kadar gurursuz değilim
Etrafı silerim onlarla
silgi bezi yapabilirim malum ekonomi😀
Hayır ya ne gerek var yenisini alırım
O tişörtlerin ne işi var onda?😃
giymek için ap. tal olmak gerek herhalde sjsjs
Tişörtsüz gezerim.
Giymem
Yooo
Giymem tabi
Giymem tabiki
Giyilmez mi hic ya
Hayır
Hayır giymem
Çok iyi asdfksfds
Aslaaa
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?