Yaz ayında bile siyahtan vazgecemeyenlerden misiniz yoksa renkli cıvıl cıvıl olmayı tercih edenlerden misiniz yorumlarınızı bekliyorum ❤️








Önceden tek tip takılıyordum ama artık vaz geçtim. Biraz daha iyi ve renkli olmak daha iyi. Resimlere bakarken neşem yerine geldi. Ne kadar renkli ve pozitif resimlerin var. Güzel de kadınsın, hep neşeli ve renkli kal
Çok teşekkür ederim ☺️
Ben teşekkür ederim bu ne naiflik, bu ne güzellik 🌼
Renkli cıvılımsı sarı mavi yeşil kırmızı turuncu mor beyaz 🤠 ama iş ortamlarıma karışacaksam üzerler beni o yüzden siyah kahverengi lacivert kalıyorum yine 😔
Siyah giymek bir bataklıktır bunu farkedince iflah olmaz bir siyah bağımlısı olduğumu gayet net görebiliyorum şu an üzerimde olan kıyafetler de siyah bro😎😎😎🕴🏻🕴🏻🕴🏻🕴🏻
Evettt
Siyah güneş ışığını yansıtmaz o yüzden yazın siyah bir şey giydiğimde başka bir giydiğim kıyafete nazaran daha terleniyor. Pek tercih etmiyorum o yüzden.
Cevap
54Cevap
Renkli giyinmek
Ben çok renkli olmayı sevmiyorum, çünkü ne kadar renk artarsa uyumlu olma durumu o kadar ortadan kalkıyor
Hep bir siyaha gider benim elimde 😄
Aslında benimde :) siyah ama renkli olacaksa ayakkabida belki 🙃
Beyaz spor ayakkabı vazgeçilmezim herşeye uyuyor 😍
Kesinlikle öyle :)
Senin erkek versiyonunum beyaz ayakkabı yazın olmazsa olmazımdır. 😃
Beyaz spor ayakkabılarım vazgeçilmezimdir her kombine uyuyor 😄
Tabi ki siyah vazgecilmezimiz 😃
Fazlasıyla bazen bu kadar pozitiflik beni yoruyor herseyi bahar bahçe çiçek gözüyle görüyorum 🤦😃
Etrafındakiler bencede çok şanslı canım kendim 😃
Hahahahhaa 😂😂😂👋
Sondaki emoji yanlış oldu 😂
Hahaha 👋
Tarzın çok hoş renkli daha iyidir yaz aylarında. Ama normalde siyah favori
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim iltifatı hakediyorsun. Genelde kızlar renkli giyinmeyi çingene gibi giyinmekle karsilastiriyorlar :)
Bence renkli giyinmek çok güzel dozunda tabi
Ben normalde siyahın asaletini severim ama renkli giyinmeyi bilen insanları da severim. Renkli giyinmeyi herkes beceremez :) birde yazın renkli olması daha iyi oluyor.
Moduma Göre Giyinirim Genelde Siyah-Beyaz Takılırım. Siyah Giyindiğim Gün Biraz Uzak Durmaları Kâfi.
Şayet Beyazlar İçindeysem Mutluyumdur.
Hayatım boyunca tercih ettiğim iki renk oldu. Biri siyah, öteki beyaz. Bu arada BJK fanı da değilim. Sevdiğim giyim tarzı bu renkler ile mümkün.
Çok renkli de değil çok siyah da değil orta karar diyelim. Öyle çok canlı renkler de her zaman olmaz bence sade renkli şeyler daha iyi
Küçük renkler atmayı seviyorum kombine,
Renkler ruh halini çok etkiliyor, ilk kombinden devam et enerjin eksilmesin 🙌
Yazın da iş hayatında olduğum için genellikle ince, havalı kumaştan olan takım elbiseler giyiyorum ama koyu renk.
Param olmadığı için siyah giyinir im olsa zaten renkli alırım 😂
Yaz aylarında siyah giyememem sıcaktan rahatsız olurum.
Yazında kışında siyah beyaz giyiniyorum arada renkli
tamamen o anki moduma bağlı. renkli de giyinirim siyah da değişiyor
Siyahtan her zaman uzagim ayy icim karariyor gormek bile istemem
Renkli giyinmeyi seviyorum ben 🥳🥳🥳
Ben moda tasarımda model makinaciyım kendine yakışanı giymeni tavsiye ederim yoksa modaya uyursa ne para yetişir nede her şey zefkine göre degisir
İkisi de
Çok güzelsin buarada
Teşekkür ederim ☺️
Hepside yakışmış 🤭 karar veremedim
Teşekkür ederim ☺️
Sen çuval bile giysen yakışır fiziğin güzel☺️
Fotoğraflarınız çok güzel
Teşekkür ederim ☺️
Baştan ayağa siyah giymeyi genelde tercih etmem. Ama yazda renkli
Siyah güneşi çekiyor ama vazgeçemiyorum yansamda 😅
vay süper tarzın spor ve hoş :)
Teşekkür ederim ☺️
rica ederim :)
Açık tonlar tercih ederim.
Renkli daha doğrusu pastel tonlar
Benim için farketmez sonuçta kapalı biriyim
Çoğunluk beyaz giyerim
Süt gibi hatun. En üstteki süper
Değişir, keyfime bağlı
Renkli giyinmek en iyisi
Ne bulursam onu giyerim.
ninja gibi giyiniyorum
yaz kis farketmez herzaman siyah...
Yaz aylarında gündüz siyah giyilmez ,
Aklıma ne gelirse bshsh
Ortamına göre renkli giyinmek guzel.
Cik guzel ve cekicisi iz
Siyah giyinmeyi severim
2. ci foton güzel kombininde
Siyah giymeyi tercih ederim
Yaz renkleri olmalı cıvıl cıvıl bana göre
mavi , beyaz giyinmeyi severim ya da siyah
Ucuz giyinmeyi
Bendeeee
Zalim hayat
1. resim deki yyer neresi
Çanakkale
güzelmiş arkadaki manzara
Evet teşekkür ederim
arkadaki manzara için niye teşekkür ettn ki, ben denz manzarasından bahsettim:)))
Anladım ama yinede teşekkür ettim ne var bunda
Gerek yoktu amasen bilirsin
İçimden geldi biranlik 🙄🤷🏻♀️
Sıkıntı yok içinden geldiyse bol bol et,
renkli giyinmeyi seviyorum..
Düzgün bi arka fon bulman lazım
Evet buna katılıyorum aynı fikrirdeyim
Senin tarzın çok iyi * 😅
Teşekkür ederim ☺️
Bu fotoğraflardan başka giyimin nasıl
Masallah afet afett
Yaz kış siyah giyiyorum ya :D
Renkli
Rengarenk
Ne varsa
renkli bence
Renkli olabilir ama siyah her zaman favorimdir
Renkli giyiniyorum
Kim bu yavru😵😨
Renkli giyinirim
Yaz kış farketmez koyu renk giyimimi asla değişmem
Ikisinden 😌
Genelde siyah bej beyaz
Renkli tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?