Görseldekiler havalı duruyor ama herkese olmaz. Ayrıca her ortamda da olmaz. Biraz riskli bir şey. Açılma ihtimali yüksek. Tatil bölgelerinde daha iyi olabilir ama. Ben yazın tatile gittiğimde plaj stiline uygun salaş uzun tül etekle fular büstiyer kombini yapabilirim, aklıma yattı tatil için.
Moda sektörü kendi topuğuna sıkıyormuş gibi geliyor ama geçmişte bile ellerinden geldiği kadar saçmalamışlar. Adamlar kendi içinde ayrı bir sanat dalı geliştirdi ve başarıyla icra ediyorlar. Tek sorun bu alternatif kıyafetlerin sadece manken ve manken vari kadınlar için kullanılabilir olması. Fantezi gibi bir şey bunlar ben kıyafet demiyorum bunlara. Çok güzeller ama mesela bu örnek için memelerin mükemmel ölçüde olmalı. Çok küçük olsa düşer fular zaten. Fazla büyük de sütyensiz duramaz. Belki boyundan bağlansa ancak katlanılabilir olur. Ay bide bunun ipek olanı ne rahat olur. İpek mükemmel bişey. (Mükemmel duygu geçişi değil mi ama haksızsam haksızsın deyin)
başörtüsü ine ine nerelere kadar inecek daha merak içinde bekliyorum.. Ama yok kabahat başörtüde değil bu tarzı güzel bulanda 😁😁 Ben sevmedim şahsen. İnfluencer’ler , Porta Potty’ler, başka bir şey demem gerekmiyor sanırım.. 🤮🐑🐑🐑🐑🐑
Yahu şu önünüze gelen kumaş paçavrasına ne akla hizmet para vermeyi hedefliyorsunuz sen zaten fit bir fiziğe sahipsin ne gerek var paçavraya ucuz bişeyde değildir eminim giyme kız onu beş kuruş etmez
@kırgınsevgili kadınlar bir erkeğe atlamaz. Olsada zaten bu karşılıklı memnuniyet içinde olur. Hem sadece sırt yani göbek değil göğüs değil. Birde spor salonu orası sokak değil ki şekerlikk
Erkekcik, gözünden kaçırdığın bişey var. Kadınlar senin gözüne güzel gözükmek ya da etrafına yakışmak için giyinmiyorlar ;) Bu iğrenç egoistliğinizden kurtulsanız mı? Hı?
Nur Hanım benim cümlemden nasıl böyle bir sonuca vardınız? Sanırım toplumumuzun en büyük eksiği , okuduğunu anlamamak… Etrafımda güzel giyinen kadınlar olmasının hoşuma gitmesi , kadınların erkekler için giyindiğini ima ettiğim anlamına mı geliyor? Bence sizin niyetiniz kötü, iğrenç kelimesini size iade ediyorum
Rica ederim aynen cevabı ve sizin demek istediğinizi okuyunca yazmadan duramadım soruyu soran arkadaşımız narsist bir kişilikte galiba o yüzden böyle bir tepki vermiş olabilir.
Aslında iki satırlık bir yazıyı bile okumaya üşenen bir millet olmamızdan sanırım , başını oku , sonunu zihninden tamamla, erkekler zaten böyle önyargısı